دانلود کتاب رایگان

دانلود کتاب اسرار رویا و کابوس

دانلود کتاب اسرار رویا و کابوس

در این پست از سایت دانشکده ها دانلود کتاب اسرار رویا و کابوس، حاصل بیش از ده سال تجربه‌ی شخصی فرشاد میرشکاری است. با خواندن این کتاب متفاوت، به‌ تمامی کابوس‌هایتان پایان خواهید داد و تمامی رویاهایتان لذت‌ بخش و شیرین خواهند شد.

خواب محلی است برای تجلی آرزوها و ترس‌ها. یک کابوس در واقع هجوم ذهن ما علیه خود ماست! ما در عالم رویاها کاملاً فناناپذیر و به‌شدت قوی هستیم، همه‌چیز در عالم رویاها ساخته و پرداخته‌ی ذهن خود ماست.

کتاب اسرار رویا و کابوس، یا چگونه از رویایمان لذت ببریم، یا روش کنترل رویای شفاف، یا Advanced Lucid Dreaming، روشی عملی برای از بین بردن کابوس‌ها و لذت بردن از خواب است.

مهم‌ترین شرط یادگیری تمرینات این کتاب، داشتن «اعتماد به نفس» است و هیچ محدودیتی برای یادگیری این روش‌ها وجود ندارد. تمامی امکانات آموزشی در اختیار شماست (فضای کافی و زمان لازم؛ که همه‌ی این‌ها در خواب شما وجود دارد)؛ و البته روش صحیح خوابیدن؛ که حتماً باید به پهلوی راست یا به پشت بخوابید. قبل از خواب، حتماً سه الی چهار نفس عمیق بکشید تا آرامش لازم را کسب نمایید. سپس فقط به رویای دلخواه خود فکر کنید تا زمانی که به خواب بروید!

هیچ تردیدی نداشته باشید؛ و از همین امروز شروع کنید. در صورت یادگیری تمامی نکات آموزشی کتاب اسرار رویا و کابوس، همه‌ی توانایی‌های زیر را کسب نمایید:

– پرش از بلندی، بی‌وزنی و در حالت پیشرفته‌ی آن «پرواز»
– قدرت بسیار زیاد (در حد سوپرمن)، بدون خستگی بعد از خواب
– ایجاد تغییر شکل و جابجایی اجسام و حتی افراد (فقط با تمرکز)
– ایجاد فضاهای لذت‌بخش، در یک چشم به هم زدن!
– حذف تمامی کابوس‌ها و بختک‌ها!

شما می‌توانید، خودتان به تمامی کابوس‌هایتان پایان دهید. کتاب اسرار رویا و کابوس، به تحلیل و واکاوی رؤیاهای ناشی از فعل‌ و انفعالات ذهن ناخودآگاه انسان می‌پردازد.

در بخشی از کتاب اسرار رویا و کابوس می‌خوانیم:

ایجاد یک تناقض ملموس، اولین قدم برای کنترل رویا است. به این معنی که ما ابتدا باید بتوانیم تفاوت‌های بین عالم رویا و واقعیت را تشخیص داده و از اینکه الآن در حال مشاهده‌ی یک رویا هستیم یا نه، مطمئن شویم. تا در مراحل بعد بتوانیم از شر کابوس‌ها رهایی یابیم.

حدود %90 (نود درصد) رویاها فقط زاییده‌ی ناخودآگاه ما هستند و درنتیجه برای تسلط بر آن‌ها، باید بتوانیم محتوای ذهن ناخودآگاه خود را تغییر دهیم؛ که این کار مستلزم تمرینات کافی است. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه ذهن خود را با افکار مثبت پر نموده و از شر تمامی کابوس‌ها رهایی یابید.

و اما ایجاد تناقض… تصور کنید الآن در حال رویا دیدن هستید. چگونه متوجه این نکته می‌شوید که این فضا فقط یک خواب است؟ جواب ساده، اما کمی پیچیده است! پس لطفاً کاملاً به این متن توجه نمایید: در عالم رویاها تمامی قوانین طبیعی حکم‌فرماست (اما فقط در ظاهر)!

فهرست مطالب کتاب اسرار رویا و کابوس

مقدمه
فصل اول: کنترل خواب چیست؟
فصل دوم: ایجاد تناقض
فصل سوم: غلبه بر ترس‌ها و کابوس‌ها
فصل چهارم: کسب قدرت بسیار زیاد و نامحدود

 

دانلود رایگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا