دانلود کتاب رایگان

دانلود کتاب کفرنامه کارو

دانلود کتاب رایگان کفرنامه

دانلود کتاب کفرنامه کارو ، با سلام و درود امروز ما در سایت منوجان با یک کتاب رایگان دیگر با شما کاربران همراه هستیم

قصد داریم که این کتاب را بصورت رایگان برای کاربران منوجان قرار دهیم و لذت خواندن این کتاب را داشته باشن ، لطفا برای حمایت بیشتر ما را با کامنت گذاشتن حمایت کنید تا کتابهای رایگان بیشتری را برای شما قرار دهیم .

این کتاب از کاراپت دِردِریان با نام ادبی کارو در ۱۶ آبان ۱۳۰۶در همدان متولد شد. او یک نویسنده و شاعر ایرانی ارمنی‌تبار است .

برای دانلود کتاب کفرنامه کارو بصورت رایگان ما در قسمت پایین برای شما لینک دانلود را قرار داده ایم و شما میتوانید این کتاب شیرین را دانلود کنید.

محمد رضا عیوض زاده در خصوص ممنوعیت و سانسور برخی از آثار کارو چنین اظهار می‌دارد: کفرنامه از جمله کتابهای ممنوعه در ایران است، دیگر آثار منتشر شده از این هنرمند با ذوق نیز با کمال تأسف با بی‌مهری مسئولین فرهنگ کشور قرار گرفته و متوجه سانسور شده‌است و این امر بهانه مناسبی را در اختیار سودجویان صنعت چاپ قرار داده‌است تا از اشتیاق جامعه فرهنگی و اقبال نویسنده و شاعر به نفع شخصی خود سوءاستفاده کرده و کتاب‌های یاد شده را توسط افست، ریسوگراف و زیراکس در کیفیت‌های بسیار نازل به چاپ رسانیده و در بازار سیاه و غالباً توسط کتاب فروشی‌های دوره‌گرد (در کنار دیگر کتب ممنوعه یا کمیاب) به قیمت‌های گران به فروش رسانند؛ که این (سانسور) بی‌مهری در حق نویسنده، مخاطب و اهالی کتاب است.

چه بسا که به دلیل عدم نظارت و ناآگاهی این ناشران کذائی آثار منتشره بدین شکل با غلط‌های املایی و گاه با کسر و اضافاتی خود سرانه همراه است که این خود ضربه‌ای مضاعف به پیکره جامعه فرهنگی وارد می‌سازد.

کارو در ۲۷ تیر ۱۳۸۶ در کالیفرنیا در گذشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا