اینستاگرام ، اکسپلور اینستاگرام چیست

0

اینستاگرام ، اکسپلور اینستاگرام چیست

اگر می خواهید پست خود را در صفحه اكسپلور اینستاگرام ظاهر کنید، باید متفاوت فکر کنید و بهترین راه برای انجام این کار
با یک استراتژی مناسب آغاز می شود.

فهرست

کاوش صفحه اینستاگرام چیست؟

کاوش صفحه اینستاگرام شامل افرادی است که پستهای مورد عالقه شما را دارند، پستهایی از حسابهایی مشابه آنچه که دنبال
میکنید و پستهایی با مشارکت باال. به این ترتیب کاوش، پست ها را برای شما نشان می دهند
صفحه اكسپلور به شما اجازه می دهد که داستان هاي مختلف را از كاربران مختلف پیدا کنید.

چرا صفحه اکسپلور اینستاگرام

اگر شما یک نام تجاری یا کسب و کار دارید، باید از نظر استراتژیک برای کشف صفحه از هر جنبه ای از اینستاگرام استفاده
کنید.
عالوه بر جذب بیشتر، بازدیدکنندگان در صفحه اكسپلور نیز با ایجاد آگاهی از نام تجاری، فروش محصوالت و کسب مشتریان
جدید، به کسب و کار شما کمک می کنند
بهترین بخش این است که بر خالف استفاده از تبلیغات Instagram برای افزایش دسترسی و تعامل، استفاده از کاوش صفحات
کامال رایگان است.
اینستاگرام همیشه ویژگی های جدید را به بخش کاوش اضافه می کند تا آن را برای کاربران خود جذاب تر کند
اگر چه الگوریتم جدید برای صفحه اكسپلور واقعا کار می کند، اما اینستاگرام گفته محتوای ظاهر شده در صفحه بر اساس نحوه
استفاده از برنامه و نحوه ارتباط با محتوای آن است.
اینستاگرام با بیش از 59 میلیون عکس به اشتراك گذاشته در روز داده های گسترده ای برای تعیین الگوهای رفتاری ایجاد می
كند.این امر باعث شده است که این شرکت بتواند درک کند که چگونه کاربران با محتوای محرمانه ارتباط برقرار می کنند و از
طریق انتخاب پست های نمایش داده شده در صفحه اكسپلور نمایان می شود.
برای به دست آوردن صفحه Explore Instagram موارد زیر را انجام دهید كه واقعا خیلی جواب می دهد.

مطلب پیشنهادی منوجان
مقاله در مورد معماری دیکانستراکشن

مخاطبان خود را بشناسید

اینستاگرام محتوا را بر روی صفحه اكسپلور قرار می دهد و مردم به احتمال زیاد با آن ارتباط برقرار می کنند همچنین آنها را
در انواع روش های بسیار پیشرفته تعیین می کند.
به عنوان مثال، Instagramمی داند که شما فیلم های مواد غذایی را دوست دارید، بنابراین بخش هایی از فیلم هایي كه دوست
دارید را از chewyorkcity نشان می دهد.

بنابراین اگر شما یک صفحه رستوران یا یک صفحه غذا را اجرا کنید، کپی انواع محتوایی که در صفحه اكسپلور ظاهر مي
شوند را دارید.
اولین گام در صفحه Explore Instagram ، شناسایی مخاطبان مورد نظر شما است .
اگر هنوز درباره مخاطبان خود اطمینان ندارید، این سؤاالت میتوانند به طور دقیق تر آنها را تعریف کنند:
 مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
 آنها به چه چیزهایی عالقه دارند؟
 آنها دنبال چه هستند؟
 آنها چه چیزي پست می کنند؟
برای به طور موثر گوش دادن به اجتماع، با بررسی اینکه چه پستهایی در صفحه Explore ظاهر می شود، شروع کنید. این كار
می تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید کدام پست های مورد عالقه در جامعه وجود دارند.

استفاده از هشتگ ها و برچسب های موقعیت مکانی

یکی از ساده ترین راه های جمع آوری پست هاي Instagram این است که از هشتگ هایي استفاده کنید که محتوای بیشتری را
در مقایسه با دنبال کنندگان فعلی دارند .
اگرچه حداکثر تعداد هشتگ ها در پست ها به 03 رسیده است، توصیه های عمومی این است که تعداد بهینه هشتگ 11 باشد .

با دنبالکنندگان Instagram تعامل داشته باشید

برای افزایش شانس مطالب خود Explore Instagram را کشف کنید، الزم است همه چیز را برای افزایش ارتباط با مخاطبین
خود انجام دهید.

از زیرنویس ها برای تشویق استفاده کنید

بسیاری از حسابهای Instagram محبوب، با به اشتراک گذاری عکس های خنده دار یا جالب، موفق به جذب افراد در پایان متن
خود شده اند

پیروان خود را تشویق کنید تا در پست هاي شما نظر بدهند

پست های Instagram که به سرعت جذب تعداد زیادی از نظرات می شوند احتماال به میزان قابل توجهی در صفحه
Explore Instagramدیده مي شوند.

پیروان خود را تشویق کنید

دوستداران و نظرات رایج ترین شکل تعامل هستند، اما هنوز هم نوعی از تعامل Instagram وجود دارد که می تواند به پست
شما کمک کند، دو راه را برای کاوش صفحه وجود دارد:
1 .ذخیره پست ها
2 .اشتراک گذاری پست ها از طریق پیام مستقیم
امیدوارم این مزالب مفیده فایده بوده باشد.

نکاتی درمورد بازاریابی اینستاگرام

نمایش مشخصات عمومی در اینستاگرام به طور پیوسته تبدیل به یکی از محبوب ترین و جذاب ترین برنامه های اجتماعی شده
است. با بیش از 8 میلیون حساب تجاری ثبت شده پلت فرم اجتماعی ثابت شده برای بازاریابی و ساخت نام تجاری است. حدود
83 میلیون عکس در Instagram هر روز توسط پایگاه کاربری عظیم و فعال که شما به عنوان یک کسب و کار می توانید به
آن دسترسی داشته باشید، بارگیری می شوند.
شایان ذکر است که تقریبا 03 درصد کاربران اینستاگرام در گروه سنی 18 تا 15 ساله قرار دارند. اینستاگرم، کسب و کاري
بسیار ارزشمند برای کسب و کارهایی است که در حال تالش برای ایجاد یک مخاطب قابل قبول هستند. اما با یک استراتژی
بازاریابی خوب و برنامه ریزی شده کسب و کار شما می تواند در نوع مناسبي قرار بگیرد
در زیر ما به چند نکته بازاریابی Instagram خواهیم پرداخت که به شما کمک می کند تا نتایج واقعی دنیای خود را بدست
آورید .

مطلب پیشنهادی منوجان
نحوه نوشتن مقاله : چگونه یک مقاله بنویسیم

نکات  1 :نمایه کسب و کار اینستاگرام

قبل از اینکه به سفر بازاریابی Instagram وارد شوید، مطمئن شوید که یک حساب کسب و کار Instagram را دارید.
شما به راحتی می توانید بدون نیاز به ابزار تبلیغاتی فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام را ایجاد و منتشر کنید.
همچنین مطالب خود را که توسط پیروان شما در خوراک های خبری دیده می شود را افزایش می دهید.

نکته 2 :اهرم حمایت تبلیغات

به گفتهeMarketer ، شرکت هایی که از تبلیغات Instagram استفاده می کنند در حال افزایش هستند و تعدادی از تبلیغ کنندگان
بر پایه سیستم عامل محبوب رسانه های اجتماعی مانند توییتر قرار دارند.
عالوه بر این که Instagram دارای یک پایگاه کاربری 033 میلیون دالری است، در اینجا چند دلیل قوی برای تبلیغات در
اینستاگرام وجود دارد.
تبلیغات جذاب و غیر مزاحم می تواند به شما کمک کند که یک نرخ تبدیل بهتر با هزینه کم را داشته باشید.
آزادی خالق برای استفاده از هر دو، تصاویر و فیلم ها هنگام تبلیغ محصول یا خدمات.

نكات  3 :تاثیرات هدفمند

به منظور ایجاد موفقیت آمیز بازاریابي تاثیرگذار درInstagram ، مهم است انتخاب کنید که تنها با کسانی که تأثیرگذار هستند و
دارای اهمیت ویژه ای نسبت به محصول هستند، همکاری کنید.

نکات 4 :ارتقاء متقابل در سایر کانال های رسانه های اجتماعی

یکی از موثرترین راههای افزایش دسترسی شما این است که Instagram را در دیگر سیستم عاملهای اجتماعی ارتقا دهید
با تمرکز بر ترویج متقابل، شما قادر خواهید بود محتویات بیشتری را در مورد محتوای اینستاگرام ایجاد کنید، تصویر نام تجاری
خود را بهبود بخشیده و هزینه ایجاد محتوای جدید را کاهش دهید.

نكات 5 :پیگیری معیارهای مناسب در اینستاگرام

دانستن عملکرد Instagram اولین قدم برای بهبود آن است. هنگامی که می دانید چه کاری انجام می دهید و نتایج قابل اندازه
گیری وجود دارد، وضوح بیشتر و بازده بیشتری خواهید داشت. اما مهم است که معیارهای مناسب را دنبال کنید تا بتوانید
بیشترین تالش خود را انجام دهید. این شامل:
.1نرخ رشد دنبال کننده
.2نرخ مشارکت
.3امتیاز کلیک
ر تراکم URL در Instagram محدود به پیوند در Bio Instagram شماست. دانستن اینکه چگونه بسیاری از افراد از طریق
URLخود کپی می شوند و احتماال تبدیل آن بسیار مهم است.
با نظارت بر معیارهای فوق همراه با سایر معیارها مانند رشد هشتگ ها، تعامل هشتگ و غیره به شما کمک خواهد کرد تا
کسب و کارتان را به طور مؤثر در اینستاگرام به بازار ارائه دهید. اگر نمی دانید که چگونه این معیارها را پیگیری کنید،
از خدمات تبلیغاتی Instagram استفاده کنید

مطلب پیشنهادی منوجان
نانوالکترونیک - مفهوم اساسی ، رویکرد ها دستگاهها

نکات # 6 :از هشتگ استفاده کنید

هر بازاریاب رسانه های اجتماعی ارزش هشتگ ها و نقش آنها را می داند. اما کلید موفقیت در Instagram این است که از
هشتگ ها به طور استراتژیک استفاده کنید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود افراد بیشتری را مشاهده کنید تا محتوای شما را
ببینند، با مارک شما ارتباط برقرار کنند و میزان دسترسی کلی را افزایش دهید.

نكات # 7 :داشتن استراتژی محتوا

استراتژی محتوا برای موفقیت با بازاریابی اینستاگرام حیاتی است. بدون محتوای مفید و مرتبط، شما زمان زیادی را برای
گرفتن مخاطبان هدف خود نخواهید داشت .

نکات # 8 :نمایش مشخصات اینستاگرام خود را به یک کانال فروش تبدیل کنید

آیا می توانید محصوالت خود را از طریق Instagram به فروش برسانید؟ البته که میتوانید. این پلت فرم اجتماعی یک مکان
عالی برای گرفتن نام تجاری شما به سطح باال و فروش بیشتر است. با این حال، فروش در اینستاگرام متفاوت است.

نكات # 9 :ساخت جامعه Instagram

اگر پیروان شما هیجان زده یا مشتاق به ارتباط با محتوای شما نیستند، بازده مطلوب سرمایه گذاری را مشاهده نخواهید
کرد. بیایید ببینیم چه کاری می توانیم برای ساخت یک انجمن Instagram انجام دهیم.
1پیروان خود را بشناسید
2سؤاالت بیشتری بپرسید

اگر شما این نکات بازاریابی را پیدا کردید، برای اینکه بتوانید استراتژی بازاریابی Instagram خود را توسعه دهید حتما باید به
آنها عمل كنید.

اگر در اینستاگرام مسدود شویم چه کار کنیم

آیا می خواهید بدانید چه كسي شما را در Instagram مسدود کرده است یا چرا این بال سرتان آمده است؟
ما این آموزش را انجام داده ایم تا شما جواب سوالتان را بگیرید
شما به طور معمول از طریق خوراک Insta پیمایش میکنید .
وقتي مي بینید كه تصاویر شما “so-and-So “شده اند. تعجب می کنید که آنها چه هستند؟”
برای نمایه خود جستجو می کنید، اما نام کاربری IG ظاهر نمی شود.
دوباره و دوباره امتحان مي کنید – هیچ چیزي بدست نمي آورید.
در این مرحله باید بدانید كه اخبار شما ممکن است مسدود شده باشند.
افراد به دالیل مختلف به کاربران اینستاگرام متصل می شوند. شما ممکن است دوست نداشته باشید! این می تواند تمام کسانی که
خودشان shirtless #هستند باشد یا شاید آنها حساب کاربری خود را غیرفعال کرده اند )حذف شده اند …(
در این پست ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه در IG مسدود شده اید، بدون اینکه نرم افزاري را از فروشگاه App دانلود
کنید

چه کسی در Instagram مسدود مي شود؟

برای پیدا کردن این مراحل را دنبال کنید:
1 .برنامه Instagram را باز کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید
2 .جستجو برای نام کاربری اگر نشان داده شود، شما مسدود نیستید اگر اینطور نیست، با مرحله 0 ادامه دهید.
3 .به Instagram یک دوست متقابل بروید. )نزدیکتر دوست بهتر است(.
4 .از طریق پست ها، دوستداران، نظرات و پیروان خود بپرسید که آیا نام کاربری مشکوک ظاهر می شود.
5 .اگر نام کاربری ظاهر شد، بر روی آن کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی منوجان
مقاله در مورد بررسی علمی کاربرد بعضی از گیاهان داروئی رایج در طب مردمی

6 .اگر بر روی نمایه کاربر کلیک کرده و قادر به مشاهده محتوای آنها نیستید، حتی اگر در باالی نمایه خود تعدادی پست
داشته باشند، پس آنها شما را مسدود کرده اند.
7 .اگر مشخصات Instagram کاربر به Private تنظیم شده باشد، نام آن در لیست جستجو ظاهر نخواهد شد. آنها شما را
مسدود کرده اند یا حساب کاربری Instagram را غیرفعال کرده اند .

پس از بررسی متوجه شدید که مسدود شده اید. حاال چه كار باید كرد؟
اگر کسی در Instagram شما را مسدود کرده است، این پایان جهان نیست.
این بدان معنا نیست که محتوای بدی دارید یا اینکه باید برخی از عکسها و ویدیوهای بسیار جذاب را ارسال کنید.
بهترین راه برای حرکت دادن این است که دوباره شروع کنید. بهترین انتقام از زندگي این است كه به خوبی زندگی كنید و مکان
بهتر برای نشان دادن زندگی عالی را در Instagramداشته باشید.
-اگر بخواهید برخی نکات را درباره Insta و ایجاد یک صفحه داشته باشید، پست الکترونیکی وبالگ خود را در اینستا بررسی
کنید چگونه Instagram من را به 13 Kدنبال کنندگان در 13 هفته افزایش داد.

چه کاری با نمایش مشخصات عمومی 0 دنبال کننده کنیم؟

آیا به چگونگی ساخت پیروان اینستاگرام فکر می کنید و پیروان شما در اینستاگرام صفر یا كم هستند
خوب شما مي توانید آدم خوش شانسي باشید.
قبل از اینکه شروع به ارسال در حساب جدید کنید، باید سه قانون اول بازاریابی اینستاگرام را بدانید.
1 .محتوا
2 .محتوا
3 .محتوا
حاال که قوانین را می دانید، پس شروع كنید.

برای ایجاد محتوای اینستاگرام قانع کننده، ابتدا باید به نام تجاری خود فکر کنید که طوالنی و سخت نباشد. اکنون سی ثانیه را
برای تجسم نام تجاری خود در 9 سال بگذارید
به گفته گوگل، یک نام تجاری شامل 0 عناصر زیر است :
1 .نام
2 .لوگو
3 .رنگ ها
4 .پیام
5 .شعار
6 .به طور كلي زیبایی و احساسات
اگر Instagram را شروع کرده اید، احتماال نام شرکت، لوگو، و غیره را به دست آورده اید. یا شاید شروع یک حساب کاربری
را دارید و هنوز هم میخواهید آن قسمت را خاموش کنید – این هم خوب است! اما برای این پست، ما در حال تمرکز بر روی
زیبایی شناسی کلی از نام تجاری هستیم
در این پست ما شما را از طریق پروسه اثبات شده برای ساخت سریع حساب های Instagram از ابتدا، با پیروان صفر و
چگونگی تعیین اینکه چه نام تجاری را باید به صورت زیبا داشته باشیم مي پردازیم
شما باید صفحه Instagram جدید خود را در مقابل افرادی که حق انتخاب دارند، دریافت کنید و ما به شما نشان خواهیم داد که
چگونه این کار را انجام دهید .

مطلب پیشنهادی منوجان
مقاله در مورد داروهای مورد استفاده در اختلالات انعقادی - با فرمت پاورپوینت

شروع به فکر کردن درباره زیبایي در روز اول

برای ایجاد زیبایی شناسی و ارتعاش کلی باید به آنچه فکر می کنید نگاه كنید و احساس حساب کاربری Instagram خود را
داشته باشید .

3سوال زیر را از خود بپرسید :

کلمه اي که دوستان شما برای توصیف شما یا نام تجاری شما استفاده می کنند چیست؟
نام تجاري و محتواي شما چیست؟
از چه تصاویری استفاده مي كنید؟
اکنون که کمی اندیشه و تفکر خالقانه ای را انجام داده اید، به جنبه های فنی بیشتری براي رشد حساب کاربری Instagram
خود از پیروان صفر كنید

اولین پیروزی را دریافت کنید

خوب، هنگامی که به Instagram مي روید بهتر است به جای کل جمعیتInstagram ، یک توازن خاص را هدف قرار دهید .
برای جلب توجه مخاطبان خود باید بدانید مخاطبان شما چه نوع پست هایي را مي خواهند
برای پیدا کردن خواسته های مخاطبان هدف، سعی کنید موارد زیر را انجام دهید :

رقبا :به دنبال پیروان رقیب برای دیدن آنچه که مردم از آنها پیروی می کنند باشید.
Hashtags :هشتگ های جستجو مربوط به نام تجاری شما است و شما کاربران را با استفاده از هشتگ های مشابه پیدا خواهید
کرد
مکانها : مکانهای جستجو مربوط به نام تجاری را جستجو کنید .
هنگامی که محتوا را تولید کرده اید، Instagrammersمربوطه را در پست های خود تگ کنید تا به پیروان بیشتري داشته
باشید
استفاده بیش از حد از بسیاری از هشتگ ها می تواند اثر متقابل بر پیروان شما در Instagram را داشته باشد، استفاده بیش از
حد از بسیاری از هشتگ های نامناسب باعث هرزنامه و کالهبرداری می شود .
در فیلترها متوقف نشوید تحقیقاتی که در Instagram بهترین تصاویر را انجام می دهند کلیک کنید تا اطالعات متنوع
Curalateرا بر روی نوع کیفیتی که در Instagram است را مشاهده کنید .
تحقیقات نشان می دهد حساب های Instagram با 133 + Kپیروان به طور متوسط بیشتر از حساب های کمتر از 13 Kپیروان
پست می کنند .
پیوستن در Instagram کلید موفقیت است. اگر حداقل پیروان را در چند پست در هفته ندیده اید، پس نمی توانید انتظار داشته
باشید که آنها را درگیر کنید .
هرچه ارتباطات بیشتری با پست های خود دریافت می کنید، احتماال الگوریتم Instagram و پست های خود را در باالی
خبرنامه پیروان قرار می دهید. افراد بیشتری که پست های شما را می بینند، بیشتر پیروان شما را به دست می آورند .
هنگامی که تعداد پست های خوبی را در Instagram خود داشته باشید، به پستهایی که بیشترین ارتباط را دریافت کرده اید، نگاه
کنید و زمان های ارسالی آنها را بنویسید .
منتظر چی هستی؟
به یاد داشته باشید، محتوای با کیفیت چیزی است که حساب های Instagram با هزاران )حتی میلیون ها( دنبال کننده را به
همراه دارد.
بنابراین هرگز محتوای خود را دست کم نگیرید. همیشه بیشتر برای یادگیری، انجام کارهای بیشتر و بیشتر برای به اشتراک
گذاشتن وقت بگذارید

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.