دانلود کتاب رایگان

دانلود کتاب دو قرن سکوت – دکتر زرین کوب بدون سانسور

کتاب رایگان دو قرن سکوت

دانلود کتاب دو قرن سکوت – دکتر زرین کوب بدون سانسور ، امروز قراره این کتاب را رایگان در اختیار کاربران منوجان قرار دهیم لطفا اگر تجربه ای از این کتاب را دارید تجربه خود را برای ما و دیگران از طریق دیدگاه و کامنت در میان بگذارید .

این کتاب دوقرن سکوت با فرمت pdf می باشد . خیلیا از دوستان پیام میدن که کتابها که ما دانلود میکنیم از طریق گوشی باز نمیشن ، برای رفع این مشکل شما باید برنامه پی دی اف خوان را روی گوشیتان نصب کنید تا کتابهایی که با فرمت پی دی اف هستن رو باز کنند.

سرگذشت حوادث و اوضاع تاریخی ایران در دو قرن اول اسلام از حمله عرب تا ظهور دولت طاهریان دکتر عبدالحسین زرین کوب

درباره نویسنده کتاب دو قرن سکوت زندگینامه عبدالحسین زرین کوب ادیب منتقد تاریخ نگار مولوی پژوه ، پژوهشگر مترجم و نویسنده ایرانی در 27 اسفند سال 1301 هجری شمسی در بروجرد دیده به جهان گشود . تحصیلات ابتدایی را در زادگاه خویش به پایان برد .

تحصیل در دوره متوسطه را تا پایان سال پنجم متوسطه در بروجرد ادامه داد و به دنبال تعطیلی کلاس ششم متوسطه در تنها دبیرستان شهر برای ادامه تحصیل به تهران رفت.

این بار رشته ادبی را برگزید و در سال 1319 تحصیلات دبیرستانی را به پایان برد.سال بعد در امتحان ورودی دانشکده حقوق دانشگاه تهران با رتبه اول پذیرفته شد ولی بدون این که ثبت نام کند ، به بروجرد بازگشت و به تدریس در دبیرستانهای خرم آباد و بروجرد پرداخت. در این دوران درس های مختلف از تاریخ و جغرافیا و ادبیات فارسی تا عربی و فلسفه و زبان خارجی را تدریس می کرد.

خب زیاد سرتونو درد نیارم بعد از دانلود کتاب دو قرن سکوت می توانید توضیحات کامل را بطور کامل بخوانید

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا