دانلود کتاب رایگان

دانلود کتاب مجمع الدعوات کبیر نسخه اصلی و تضمینی ترجمه فارسی و عربی

دانلود کتاب مجمع الدعوات کبیر رایگان

با سلام و احترام موضوع امروز ما موضوعی است بنام کتاب مجمع الدعوات کبیر است که حاوی پنج کتاب ترجمه عربی و یک کتاب ترجمه فارسی که برای شما قرار است در این پست قرار دهیم . برای دانلود و دریافت کتاب به انتهای پست برید که بتونید دانلود کنید در سایت منوجان ما کتابهای زیادی قرار داده ایم همچن کتاب مرجان جادو که اون هم همچن کتاب مجمع الدعوات یک کتاب  محبوب علوم غریبه میباشند.

کتاب مجمع الدعوات کبیر که رایگان قرار داده ایم در چه زمینه از طلسمات است ؟

در زمینه  علوم غریبه میباشد برای رزق و روزی و طلب فرزند خوب است و برای شفا دادن مریضا و امراض ادعیه جهت نگهداری مادر و فرزند ، و برای طلسم کردن و معالجه دمل و آبله و برای دعا کردن دفع شکم درد و گلو درد دندون درد و خیلی چیزهای دیگه این کتاب مجمع الدعوات کبیر تهیه شده .

آیا این کتاب مجمع الدعوات کبیر مناسب من است؟

خیلی از کاربران سوال پرسیدن که آیا من میتونم با همچن کتابهایی دعا بنویسم و مناسب من هست ، که در پاسخ به این سوال اینه که کسی که روی میاره به همچنین کتاب ها مثل کتاب مجمع الدعوات کبیر که بخواد دعا از روش بنویسه و طلسم بستگی به خود فرد و توانایی فرد داره که بخواد از روی همچن کتابهایی دعا بنویسه و جواب بده ، خیلی از ما به همچن کتابهایی اعتقاد نداریم و خیلیا به چنین کتابهایی اعتقاد دارن و انجام دادن و جواب گرفتن ، اما پیشنهاد ما به کاربران عزیز اینه که این کتابهای دعا نویسی مناسب کسایی هستن که تجربه کافی از دعا نویسی داشته باشن و با آیات قرآنی آشنایی داشته باشن ، و در خصوص بستگی به توانایی خود فرد هم داره .

آیا این کتاب برای سر کتاب انداختن مناسب است؟

 

اینجوری که تعریف شده خیلی از ملاها یی که تعویذ مینویسند و سرکتاب باز میکنن از همین کتاب باز میکنند که فهرست این کتاب رو در قسمت زیر برای شما بیان خواهیم کرد.

این فایل حاوی پنج مجموعه کتاب می باشد:

۱- کتاب قدیمی اصلی مجمع الدعوات کبیر خطی (دست نویس با کاغذ قدیمی کاهی)

۲- کتاب کلیات مجمع الدعوات کبیر (حاوی فهرست ها، تفسیر، آموزش ها و…)

۳- چهار عدد کتاب مجمع الدعوات کبیر دست نویس قدیمی (کتاب دعا نویس ها)

۴- مجمع الدعوات خطی قدیمی برگه کاهی عربی با راهنما و ترجمه فارسی

۵- مجمع الدعوات خطی برگه کاهی به زبان فارسی قدیمی

تعداد صفحات کتاب اول: 158 صفحه

تعداد صفحات کتاب دوم: 455 صفحه

تعداد صفحات کتاب سوم: 385 صفحه

تعداد صفحات کتاب چهارم: 240 صفحه

تعداد صفحات کتاب پنجم: 508 صفحه

این محصول حاوی مجموعه 5 کتاب در قالب 8 فایل PDF با حجم 198 مگابایت است

فهرست کتاب مجمع الدعوات کبیر :

خواص آداب نیسان و در کیفیت آن
دفع امراض اطفال و کودکان و زنان، ادعیه شفای امراض
ادعیه جهت حفظ مادر و فرزند
جهت طلب علم و وسعت رزق و روزی و قضای حوائج مهم
ادعیه جهت شفایابی امراض از ائمه اطهار
بجهت افسون و طلسم و دفع آن
دعای آبله و معالجه دمل و دعای دفع دردهای شکم و درمان درد گلو و دهان و دندان
افسون هندی جهت بادها و دردها و باد سردی و معالجه بادها …
ادعیه رضویه و دفع برص و رفع درد دندان و بیماری های دهان و دندان
درمان سیاه سرفه، دفع شر و بلیات
درمان و رفع ریختن موی سر
لیالی قدر و ماه مبارک رمضان و اعمال روز و شب های ماه مبارک رمضان و اعمال عید قربان و اعمال …
زیارات امام حسین (ع)
درباب دعای جوشن کبیر و دعای جوشن صغیر و فواید و خواص آن
در باب فتح مهمات و رسیدن به حاجات مهم
دربیان تعبیر خواب و خواب بینی
دعای قربانی و قربانی کردن گوسفند
احکام سر تراشیدن، احکام فصد حجامت
محرم نامه
درباب توسعه رزق و روزی
در ختومات و تسخیرات و طلسمات
دعای القعده و درباب احکام ستاره دنباله دار، طرف المغرب و فی طرف المشرق و ماه حوت ماه حمل ماه ثور ماه اسد ماه سنبله ماه میزان ماه عقرب ماه قوس ماه حوت
احکام جهیدن اعضاء و مستحباب وقت جماع
فالنامه و برج میزان الرجال، برج عقرب و برج میزان النساء، برج توس النساء، برج عقرب الرجال
در عرض حاجات و مهمات و حاجات مهم
ظهور کمشده و پیدا کردن دزد
خواص اسماء الحسنی و فواید نامهای خداوند

دانلود کتاب مجمع الدعوات کبیر نسخه اصلی ترجمه فارسی + عربی در این مطلب میخواهیم به شما معرفی کتاب دعا نویسی در سایت منوجانی را داشته باشیم. این کتاب یک منبع بسیار ارزشمند و مفید برای هر کسی است که به دنبال دعاهایی برای طلب علم، وسعت رزق و روزی، قضای حوائج، دفع مریضی اطفال و کودکان، شفای مریضان، درمان ریختن موی سر، تعبیر خواب و خواب بینی، فالنامه و برج میزان الرجال، برج عقرب و برج میزان النساء، برج توس النساء، برج عقرب الرجال و غیره می باشد.

کتاب مجمع الدعوات کبیر

این کتاب مجمع الدعوات کبیر به صورت دو نسخه، یک نسخه عربی و یک نسخه فارسی، برای شما تهیه شده است تا بتوانید به راحتی و با دقت بیشتر از محتوای آن استفاده کنید. با داشتن این دو نسخه، شما میتوانید بهترین و کاملترین نتایج را از مطالعه و استفاده از این کتاب به دست آورید.

دعاهای موجود در این کتاب، بر اساس اصول و ارزش هایاعتقادی تدوین شده اند و به عنوان یک راهنمای قدرتمند برای هر کسی که به دنبال راه حل های از طریق طلسمات و برای مشکلات و نیازهای خود است، میتواند بسیار موثر و مفید باشد.

با دانلود کتاب مجمع الدعوات کبیر، شما میتوانید به عنوان یک فرد متعهد و با اعتقادی قوی، از دعاهای خوب و موثری برای حل مشکلات و طلب برکت و رحمت استفاده کنید. این کتاب یک منبع ارزشمند و بی نظیر برای هر کسی است که به دنبال راه حل های نوشتن طلسمات برای مشکلات و نیازهای خود است.

بنابراین، پیشنهاد میکنیم که برای دسترسی آسان تر و بهتر به این کتاب بی نظیر، هر دو نسخه عربی و فارسی آن را دانلود کنید و از محتوای آن بهره مند شوید.

کتاب مجمع الدعوات کبیر یکی از کتب مهم و ارزشمند در زمینه علوم غریبه و خواص آداب نیسان می‌باشد. این کتاب به صورت جامع و کامل، ادعیه و آیات مورد نیاز برای دفع امراض اطفال، کودکان و زنان را فراهم می‌کند. همچنین ادعیه‌ای برای شفای امراض و حفظ مادر و فرزند نیز در این کتاب گنجانده شده است.

یکی از جوانمردان این کتاب، ادعیه‌ای برای طلب علم و وسعت رزق و روزی فراهم کرده است. این ادعیه‌ها می‌توانند به افراد کمک کنند تا در مسیر یادگیری و تحصیلات خود پیشرفت کنند و روزی و رزق خود را افزایش دهند.

همچنین، ادعیه‌ای برای قضای حوائج مهم نیز در این کتاب یافت می‌شود که می‌تواند به افراد در رسیدن به هدف‌هایشان کمک کند. از جمله ادعیه مهم این کتاب، ادعیه‌ای برای شفایابی امراض از ائمه اطهار معصومین است که می‌تواند به افراد کمک کند تا از بیماری‌ها و نقائص جسمی خود بهبود یابند.

علاوه بر این، این کتاب شامل ادعیه‌ای برای افسون و طلسم و دفع آن، دعای آبله و معالجه دمل، دعای دفع دردهای شکم و درمان درد گلو و دهان و دندان، افسون هندی جهت بادها و دردها و بعضی از امور دیگر مهم است.

نسخه اصلی کتاب مجمع الدعوات کبیر

در این وبسایت، ما به طور کلی دو نسخه اصلی از کتاب دعا نویسی مجمع الدعوات را برای شما فراهم کرده ایم. این کتاب ارزشمند ، شامل دعاها و اذکار مختلفی است که می تواند در بیشتر زمینه ها به شما کمک کند.

نسخه اصلی این کتاب در وبسایت ما قابل دسترسی است. شما می توانید این کتاب را به راحتی دانلود کرده و از محتوای آن بهره مند شوید. این کتاب به عنوان یک راهنما برای انجام دعاهای مختلف می تواند برای هر فردی که به دنبال روش های افزایش طلسمات است، بسیار مفید باشد.

بنابراین، اگر به دنبال یک منبع معتبر برای دعا نویسی و اذکار هستید، بهترین گزینه برای شما این کتاب مجمع الدعوات معتبر و ارزشمند است.ما بطور کلی در این وبسایت نسخه اصلی از کتاب دعا نویسی مجمع الدعوات در دو نسخه برای شما قرار داده ایم که می توانید نسخه اصلی را در وبسایت ما در یافت کنید.

دانلود کتاب مجمع الدعوات کبیر

متافیزیک علوم غریبه چیست؟متافیزیکی که نام مجموعه ای از مسایل عقلی و نظری است که بخشی از فلسفه به اصطلاح عام را تشکیل می‌دهد، چنانکه امروزه گاهی واژه فلسفه نیز به آن اختصاص داده می‌شود و گاهی متافیزیک یکی از اصطلاحات جدید فلسفه است. ریشه لغوی کلمه “فیزیک” در اصل لغتی یونانی به معنی “طبیعت” است و “متا” نیز به معنی “فراتر و مابعد” است. لذا، متافیزیک در زبان فارسی و فراماده، فوق العاده مابعد طبیعت و غیره آورده‌اند.

کتاب “مجمع الدعوات کبیر” یکی از کتبی است که درباره دعا و طلسمات علوم غریبه نوشته شده است. علوم غریبه نوعی علم میراثی از انبیا است که از زمان حضرت آدم تا به امروز به دلیل پنهان بودن و دوری از دسترسی، انسان‌ها و دانشمندان همیشه در پی کشف و تحقیق درباره آن بوده‌اند.

در حال حاضر، علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از منابع مختلف دانلود کنند. این کتاب به عنوان یکی از منابع مهم در زمینه متافیزیک و علوم غریبه شناخته شده است و مطالب مفید و جذابی را در این زمینه ارائه می‌دهد.

با مطالعه این کتاب، علاقه‌مندان می‌توانند به عمق ترین مفاهیم متافیزیک و علوم غریبه پی ببرند و دیدگاه‌های جدیدی را در این زمینه پیدا کنند. این کتاب مناسب برای افرادی است که به مطالعه و تحقیق در زمینه‌های فلسفی و متافیزیکی علاقه‌مند هستند و می‌خواهند دانش خود را گسترش دهند.

در نهایت، دانلود کتاب “مجمع الدعوات کبیر” را به همه علاقه‌مندان به مطالعه و تحقیق در زمینه متافیزیک و علوم غریبه توصیه می‌کنیم تا از این اثر بی‌نظیر بهره‌مند شوند و دانش خود را گسترش دهند.

اگر من کتاب مجمع الدعوات رو دانلود کردم و باز نشد چکار کنم ؟

خیلی از افراد هستند که میان کتابهایی که قرار دادیم مثل کتابهای دعا نویسی و طلسمات میان دانلود میکنن و در گوشیشون باز نمیکنه بخاطر چی ؟ بخاطر اینکه بعضی گوشی ها پی دی اف خوان روشون نصب نیست

چکار کنم که بعد از دانلود این کتابها بدون هیچ دردسری اجرا بشن ؟ در این پاسخ اینه که شما برای گوشیتون داخل آپلیکیشن بازار برید سرچ کنید پی دی اف یا پی دی اف خوان این برنامه رو واستون میاره و دانلود کنید و مشکلتون برطرف میشه ، جاهای دیگه هم میتونید دانلود کنید مثل فروشگاه پلی یا یه سرج درون اینترنت بزنید نرم افزار های زیادی هستند.

از طريق
دانلود و دریافت کتاب

نوشته های مشابه

‫۱۴ دیدگاه ها

    1. با سلام و احترام آقای سیدآصف قتالی
      بله کتاب مجمع الدعوات کبیر یک کتاب قدیمی است که نسخه های چاپی قدیمی دیگه فرسوده شده اند.
      اما تهیه نسخه های پی دی اف واسه افراد مناسب تر است چون در مقابل نسخه چاپی متفاوت است.
      ۱. خوبی نسخه پی دی اف اینه که دیگه همیشه کتاب رو در اختیار دارید و هیچ پوسیدگی یا … درونش نمیبینید.
      ۲ بدی نسخه چاپی کتاب هایی مثل مجمع الدعوات اینه که به مرور زمان با انجام کار و مطالعه کتاب کم کم خوانایی را کامل از دست می دهد و به فرسودگی می رسد.
      بهترین گزینه کتاب ها اینه که میتوان در کنار نسخه چاپی نسخه پی دی اف را هم داشت که بعد ها که کتاب فرسوده شد نسخه پی دی اف به کارتان بیاید و مورد استفاده قرار دهید .
      اما الان بیشتر افراد از روی نسخه های پی دی اف کتاب ها هم مطالعه هم کار انجام می دهند.

  1. سلام
    من هفته ی گذشته کتاب جامع الدعوات رو آنلاین خریداری کردم آنلاین واریز کردم و لی هیچ لینک کتابی برایم ارسال نشد . ضمنا هر چه سعی کردم امکان ارسال نطر هم وجود نداشت یعنی پبام م
    ی دادم و ارسال می کردم ولی ارسال وبام انجام نمی شد

    1. با سلام و احترام
      کلی در سایت ما جامع الدعوات قرار نداده ایم
      اگر مجمع الدعوات کبیر خرید کردید در سایت ما با شماره زیر واتساپ پیام بدید پیگیری کنند.
      09103705578
      اگر در سایتهای دیگری خرید کردید دیگه باید از سایتی که خرید کردید پیگیری کنید.

    1. با سلام و احترام
      مجمع الدعوات کبیر فقط نسخه پی دی اف موجود است ، نسخه چاپی را موجود نداریم ، کلی ما به هیچ اشخاصی اعتماد نمی کنیم که آیا نسخه چاپی موجود دارند یا … چون امروزه در اکثر جاها چه کانال تلگرام یا اینستا یا … کلاهبردار زیاد شده اند و در خواست همکاری زیاد می دند اما ما نمیپذیریم ، چون میبینی کلاهبردار از آب در آمد.

    1. با سلام و احترام در این نسخه از کتاب مجمع الدعوات کبیر یک نسخه الکترونیکی است که یکی از کتاب ترجمه فارسی است و پنج نسخه دیگر این نسخه عربی که با فرمت pdf تهیه شده است.

    1. با سلام و احترام
      از طریق سروش هم می توانید با ما در تماس باشید که یک اپلیکیشن ایرانی است و بدون فیلتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا