دانلود کتاب رایگان

کتاب هرم وارونه -2021 نوشته جاناتان ویلسون

کتاب هرم وارونه ، همه در مورد داستان این کتاب تعجب می کنند و در واقع از آنجا شروع شد که “گونسان” آن روزنامه نگار معروف در یک کافه بود و یک مسابقه مهم بین تیم انگلیس و تیم سوئیس را تماشا می کرد ، و این مسابقه به نفع تیم انگلیسی به پایان رسید ، جایی که نتیجه سه امتیاز نبود ، اما پس از پایان مسابقه یک جنجال بزرگ ایجاد شد ، زیرا آنها از آنچه در این مسابقه اتفاق افتاده بود مطمئن نبودند ، زیرا اعتراض در مورد تصمیم اریکسون ، زیرا آنها گفتند که گیم پلی باید عمیق تر باشد ، نه روش “4_2_2” ، همانطور که باید بود. روش استفاده شده روش “الماس” است و در میان این جنجال ها ، Gunsan به همه نظرات گوش می داد و یکی از افراد توجه او را جلب کرد وقتی که گفت شیوه بازی موضوع مهمی برای نوشتن نیست ، و سخنان خود را ادامه داد که ما فقط در مورد بازیکنان صحبت می کنیم ، اما این نظر جونسان نیست او را دوست داشته و تحریک کرده است. بیشتر آنچه باعث شد وی به دنبال نوشتن این کتاب برای بهبود تاکتیک ها باشد.همینجور خیلی از بهترین کتاب هایی در سایت منوجان برای شما قرار داده ایم بنام کتاب هزار طلسم ،  کتاب مرجان جادو ، کتاب گوهر شب چراغ و …. که جز بهترین کتابهای دعا نویسی manujani بودند .

جزئیات کتاب هرم وارونه

در فصل اول ، گونسان چگونگی پیدایش فوتبال و چگونگی پیشرفت آن را ارائه داد. وی گفت كه فوتبال از انگلیس آغاز شد و نام آن مانند امروز نبود. “بازی اوباش” نامیده می شد. سپس به مراحل توسعه تاکتیک های فوتبال ، و اینکه این بازی در اساس چیزی غیر از یک ترفند نیست ، زیرا ایده پاس در این زمان وجود نداشت ، اما این ایده برای اولین بار در طول بازی بین یک تیم انگلیسی و یک تیم اسکاتلندی استفاده شد ، همانطور که هر یک از آنها بازی را به روشی دیگر پذیرفتند ، همانطور که تیم اول از روش “_2_7_1” استفاده کرد در حالی که تیم از آن استفاده کرد. در فصل دوم ، چگونگی توسعه و انتقال این بازی از کشور اصلی که در آن به کشور دیگری سرچشمه گرفته است ، بحث می شود و افراد زیادی در مورد چگونگی انتقال آن از یک کشور به کشور دیگر به دلیل بازرگانان انگلیسی صحبت می کنند. بخش در مورد قانون آفساید صحبت می کند ، زیرا این قانون پس از امتیاز بسیار پایین امتیازدهی ظاهر شد ، امادر قسمت چهارم ، گونسان در مورد چگونگی ایجاد لیگ حرفه ای ارائه شد و او تمام جزئیات مربوط به این مسابقات را پوشش داد.

بهره برداری از جشنواره

گانسان در مورد چگونگی انتقال این بازی به اتحاد جماهیر شوروی صحبت کرد و همچنین با واکنشهایی که پس از انتقال بازی به وجود آمد مقابله کرد و سپس یک واژگونی اساسی در تاکتیکهای بازی رخ داد و نویسنده قسمت ششم را که در آن صحبت می کند کامل می کند باخت بزرگی که تیم انگلیس متحمل شد ، همانطور که این یک مسابقه قدرتمند بین مجارستان و تیم انگلیس بود ، و نتیجه برای بسیاری از هواداران تیم انگلیس تکان دهنده بود ، زیرا نتیجه 3_6 به نفع مجارستان بود ، و نویسنده قسمت هفتم را کامل می کند ، جایی که در این فصل به صحبت درباره پیشرفت بزرگی که برزیل در تاکتیک ایجاد کرده پرداخت ، به طوری که آنها می توانند با تیم انگلیسی رقابت کنند ، زیرا برزیل از استفاده از روش معمول خودداری کرد و ترجیح داد از یک روش استفاده کند

manujani یا همان منوجانی پایگاه دانلود کتاب رایگان و خرید کتاب دعا نویسی ، همچین مقاله های رایگان انتشار یافته است ، انواع اقسام کتاب مقاله در این سایت به اشترکا گذاشته شده است.

بن بست توپ در انگلیس

در تیم انگلیسی حالت سکون و آرامشی به وجود آمده بود ، زیرا این واقعیت به وجود آمد که یک مربی در تیم بارسلونا این وضعیت را مسخره می کند و از سکوت کشوری که فوتبال در آن پدید آمده و از عدم توسعه متعجب شده است. از این تاکتیک ها ، بعد از این اظهارات انفجار بزرگی رخ داد ، و در حقیقت تیم انگلیسی تلاش زیادی کرد تا از روش های معمول خلاص شود ، زیرا آنها روش قدیمی را اصلاح کردند ، و سپس جونسان صحبت در مورد کاتناچیو ، این روش سنتی را شروع کرد همه از Raban خسته و اختراع شدند و گفتند که او به این روش متوسل شد زیرا ساکنان سوئیس بازیکن اصلی فوتبال نیستند ، سپس او در مورد فوتبال کامل صحبت کرد ، زیرا این ایده تحسین زیادی از نویسنده کرد ، که آن را در حیاتی ترین راه

در این مقاله ما جزئیات کتاب هرم وارونه را بیان کرده ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا