دانلود کتاب انسان خردمند رایگان

اسم کتاب انسان خردمند
حجم 210 مگا بایت (MB)
فرمت PDF – پی دی اف
موضوعات روایتی تاریخی و علمی از پیدایش و تکامل انسان
رمز  manujani.ir
منبع منوجان
نویسنده یووال نوح هراری + به اهتمام نیک گرگین
تهیه شده توسط  ادمین

دانلود کتاب انسان خردمند رایگان : تاریخ مختصر بشر (به عبری: קיצור תולדות האנושות) کتابی نوشته یووال نوح هراری است که در سال ۲۰۱۱ برای اولین بار به زبان عبری در اسرائیل و در سال ۲۰۱۴ به زبان انگلیسی منتشر شد. هراری در مورد ” انقلاب شناختی ” می نویسد که تقریباً 70000 سال پیش رخ داد، زمانی که انسان خردمند جای نئاندرتال های رقیب و گونه های دیگر از جنس هومو را گرفت ، مهارت های زبانی و جوامع ساختاریافته را توسعه داد، و به کمک انقلاب کشاورزی و شتاب به عنوان شکارچیان اوج صعود کرد.

در این کتاب جسورانه و تحریک آمیز، یووال نوح هراری به بررسی این موضوع می پردازد که ما کی هستیم، چگونه به اینجا رسیدیم و به کجا می رویم. انسان خردمند روایتی مهیج از تاریخ خارق‌العاده بشر – از عصر حجر تا عصر سیلیکون – و سفر ما از میمون‌های بی‌اهمیت تا حاکمان جهان است.

یووال نوح هراری که متخصص تاریخ جهان، تاریخ نظامی و تاریخ قرون وسطی است، بیشتر به دلیل تحقیقاتش در مورد مسائل کلان تاریخی در مورد رابطه بین تاریخ و علم، خاستگاه بشر و آینده آن شناخته شده است. از جمله انتشارات همچن کتاب انسان خردمند او می توان به پرفروش ترین کتاب ها خردمند اشاره کرد .

فهرست دانلود کتاب خردمند

در قسمت زیر فهرستی از کتاب خردمند برای کاربران دوست داشتنی قرار خواهیم داد.

با ترکیب بینش‌های عمیق با زبانی به‌طور قابل‌توجهی واضح، کتاب انسان خردمند در میان مخاطبان مختلف، نوجوانان و همچنین اساتید دانشگاه، فعالان حقوق حیوانات در کنار وزرای دولت را مجذوب خود کرد. 16 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد و کتاب به 60 زبان ترجمه شد.

اگر مایل به خرید نسخه اصلی کتاب دارید روی لینک زیر میتوانید کلیک کنید با اینکه در انتهای همین پست نسخه رایگان با ترجمه فارسی برای شما فراهم کرده ایم.

download Sapiens

خردمندان این کتاب، ما را به یک سواری نفس‌گیر در کل تاریخ بشریت، از ریشه‌های تکاملی آن تا عصر سرمایه‌داری و مهندسی ژنتیک می‌برد تا بفهمیم چرا اینگونه هستیم.

خردمند بر فرآیندهای کلیدی که نوع بشر و جهان اطراف آن را شکل داده است، مانند ظهور کشاورزی، ایجاد پول، گسترش مذهب و ظهور دولت ملی تمرکز دارد. بر خلاف دیگر کتاب‌های در نوع خود، خردمند رویکردی چند رشته‌ای را اتخاذ می‌کند که شکاف‌های بین تاریخ، زیست‌شناسی، فلسفه و اقتصاد را به گونه‌ای که قبلاً انجام نداده بود، پر می‌کند. علاوه بر این، با در نظر گرفتن هر دو دیدگاه کلان و خرد، خردمند نه تنها آنچه اتفاق افتاده و چرا، بلکه همچنین احساس آن را برای افراد منتقل می کند.

7 دیدگاه
سهیلا فلاح

در حال خواندن کتاب انسان خردمند هستم.البته نسخه خطی.عالی است

حسین

نسخه خطی؟! شما در چه سالی زندگی می کنید؟ البته شاید منظورتون نسخه چاپی باشه

Najib

یک دوست برایم فرستاده بود این کتاب رو نصف خاندم خیلی مفید بود برام متأسفانه کتاب ناخواسته حذف شد امیدوارم الان دانلود موفق باشه

عبداللهی

کتاب بسیار مفیدی هس .یکی از دوستام هدیه داد گم کردم .الان واسم دان نمیشه

admin

سلام تست شد لینک دانلود کتاب انسان خردمند هیچ مشکلی نداشت ، اگر فیلتر شکن روشن هست خاموش کنید .

emi

بهترین کتابیه که خوندم

admin

سلام و احترام emi عزیز
بله کتاب انسان خردمند یک کتاب محبوبی است که خیلی از افراد علاقه خاصی به این کتاب دارند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *