دانلود کتاب راز

دانلود کتاب راز

دانلود کتاب راز نسخه pdf رایگان در سایت منوجانی دانلود کنید. کتاب و فیلم راز در زمان کوتاهی در استرالیا، کانادا، آمریکا، و کشورهای دیگر مورد استقبال قرار گرفت و به سرعت موافقان و مخالفان خود را پیدا کرد. مشروح سرگذشت راز را نویسنده کتاب در مقدمه آن آورده است. در کشور ما از مدتی قبل سیدی فیلم در اختیار عده ای قرار گرفت و بخش هایی از آن به صورت نوشته در دست این و آن می گشت. صدا و سیما بعد از دوبله و پخش فیلم به زبان فارسی، موجبات نقد و تحلیل آن را فراهم آورد. پس از پخش فیلم، برای عده ای از افراد و سازمانها شبهات، ابهامات، نظرات، و سؤالاتی مطرح شد. بر گذشته کتاب راز شما هم به کتاب علوم غریبه علاقه دارید ؟ ترجمه کتاب راز در این میان آقای مهدی قراچه داغی به ترجمه کتاب پرداختند. ایشان و ناشر محترمشان از من خواستند پیشگفتاری بر این کتاب بنویسم. فرصت مغتنمی برای پاسخ دادن به پرسش ها و نظرات مطرح شده برای افرادی بود که با راز آشنا بودند.

کتاب

کتاب وسیله ای برای ثبت اطلاعات به شکل نوشته یا تصویر است. کتاب که معمولاً از صفحات زیادی (ساخته شده از پاپیروس ، پوست ، پوسته یا کاغذ ) به هم چسبانده شده و توسط جلد محافظت می شود . هنگامی که سیستم های نوشتاری در تمدن های باستانی ایجاد شد ، از اشیاء مختلفی مانند سنگ، خاک رس ، پوست درخت، ورقه های فلزی و استخوان برای نوشتن استفاده می شد. اینها در اپی گرافی مورد مطالعه قرار می گیرند .

راز

راز چیست؟ و چه نیست؟ اثری علمی است و ارزش آموزشی دارد؟ به وجودآورندگان و پژوهشگران آن افراد معتبری هستند؟ با آن می توان به خواسته ها و آرزوهای خود رسید؟ مطالب راز نوآوری و کشفی جدید است؟ موارد اختلاف فرهنگی ما با آن چیست؟ دانلود کتاب راز مطالب راز در اسلام و سایر ادیان دیده می شود؟ عرفان و ادبیات غنی ما راجع به موضوعات راز چه میگوید؟ راز از علوم انسانی و اجتماعی مانند روان شناسی، علوم تربیتی، مردم شناسی، جامعه شناسی، و فلسفه متأثر است؟ اشاره شخصیتهای فیلم راز به فیزیک، فیزیک کو آنتوم، و انرژی، تظاهر است یا حقیقتی علمی؟ چگونه می توان به منابع عمیق تر و معتبر تری از راز دست یافت و به رغم روند سریع بیان مطالب کتاب، با تعمق بیشتری آن را خواند؟

راجع به موضوعات و توصیه های راز اینجا و آنجا مطالب زیادی دیده می شود، اما اجرا و عمل به آن مهم است. به راستی با راز می توان زندگی را متحول کرد و این تحول را تداوم بخشید. افلاطون می گوید اگر جنس قلابی به شما دادند آن قدر مهم نیست. مواظب باشید معرفت قلابی به شما ندهند. مخالفان راز می گویند راز معرفتی قلابی است و تنها به درد افراد سطحی و الکی خوش و خودفریب می خورد. این نظر درست است؟ اگر چنانکه نویسنده راز و گروهش می گویند، از راز استقبال فراوانی شده باشد، تحلیل این استقبال چیست؟ به راز می توان اعتماد کرد؟

کدام مکاتب روانشناسی در موضوعات راز پیشکسوت و صاحب سهم هستند؟ تعامل مردم ما با راز چگونه است؟ به راستی می توان هستی و کائنات را در خدمت آرزوها و خواسته ها گرفت و موجب شد هستی و كائنات فرمانبردار ما باشند؟ انرژی انسانی بدون ارتباط با انرژی الهی می تواند برقرار باشد؟

در ادامه مطلب پاسخ این پرسش ها را می توان یافت. در صورتی که در جستجوی پاسخ جامع به این پرسش ها هستید، بطلبید تا دریافت کنید. روی پرسش ها کار کنید و سعی کنید اولویت را به این بدهید که خود با تفکر و سیر و سلوک به پاسخهای آن برسید. در گنجایش این پیشگفتار نیست که بیش از این به پاسخ پرسش ها بپردازد.

حالا ببینیم از مجموع این پرسش ها، خواننده و بیننده راز چه می خواهد. خواننده و بیننده راز می خواهد چاره ای برای حل مشکلات و مسائل خود پیدا کند و با اطمینان و اعتماد به آرزوها و خواسته ها و اهدافش در زندگی برسد و کائنات و هستی را در خدمت خود درآورد. به نظر می آید افراد سرآمد و موفق با استفاده از قوانین هستی و کائنات و هماهنگی با طبیعت به آرزوهای خود رسیده اند. قابل مشاهده است که آنان با استفاده از قوانین هستی، فیزیک، و علوم توانسته اند زندگی مطلوب خود را از طبیعت و کائنات بگیرند.

سخنی از افشاگران راز

باب پراکتور فیلسوف، نویسنده، و مربی شخصی راز به شما همه چیز می دهد خوشبختی، سلامتی، و ثروت.

دکتر جو ویتال

متخصص مابعدالطبيعة، متخصص بازاریابی، و نویسنده می توانید هر آنچه می خواهید باشید، به دست آورید، یا انجام دهید.

دکتر دنیس ویتلی

روان شناس و مربی توانمندی های بالقوه ذهن رهبرانی که در گذشته به راز اشراف داشتند، می خواستند قدرتشان را برای خود حفظ کنند و آن را با کسی در میان نگذارند. آنها مردم را در بی خبری از راز نگاه داشتند. مردم به سر کار می رفتند، کارشان را می کردند، و به خانه برمی گشتند. آنها روی تردمیلی راه می رفتند که برق نداشت. زیرا راز در محدوده اشخاصی معدود حفظ می شد.

در تمام طول تاریخ مردمان پرشماری حسرت آگاهی از راز را داشتند. و در این میان کسانی پیدا شدند که راهی برای در میان گذاشتن این آگاهی با مردم پیدا کردند.

خلاصه کتاب راز

خلاصه کتاب راز بیرن دوباره مفهومی را مطرح می کند که در ابتدا توسط افرادی مانند مادام بلاواتسکی و نورمن وینسنت پیل رایج شده بود که فکر کردن در مورد چیزهای خاصی باعث می شود آنها در زندگی ظاهر شوند. دانلود کتاب راز بر نمونه هایی از افراد تاریخی را ارائه می دهد که ظاهراً به این امر دست یافته اند. برن یک فرآیند سه مرحله ای را ذکر می کند: درخواست، باور و دریافت. این بر اساس نقل قولی از کتاب مقدس متی 21:22 است: “و هر چه در دعا بخواهید، با ایمان، خواهید گرفت.

آیا من باید کتاب راز را بخوانم ؟

اگر کتاب راز را نخوانده اید، پیشنهاد می کنم بخوانید. این کتاب زندگی من را تغییر داده است. این یک کتاب فوق العاده است. این کتاب شگفت انگیز است میتواند در زندگی شما تاثییر بخصوص بگذارد. این کتاب مخصوص افرادی است که به دنبال روشنفکری هستند . و در زندگی خود احساس ناراحتی میکنند.

دانلود pdf کتاب راز

دانلود pdf کتاب راز – روندا برن راز کتابی پرفروش در سال 2006 توسط روندا برن است که بر اساس فیلم قبلی به همین نام ساخته شده است. ایده او بر اساس قانون جذب است و او ادعا می کند که تفکر مثبت می تواند نتایج بهتری از زندگی مانند افزایش ثروت، سلامتی و شادی ایجاد کند. این کتاب بیش از 21 میلیون نسخه فروخته و به 44 زبان ترجمه شده است. آیا در میان این همه کتابها علاقه ای به کتاب دعا نویسی دارید ؟ خب بپردازیم به ادامه کتاب راز اما با این وجود جنجال زیادی برانگیخته است و همچنین در بسیاری از برنامه های تلویزیونی از راز مورد تمسخر قرار گرفته است: –

افکار فعلی شما زندگی آینده شما را شکل می دهند. آنچه بیشتر روی آن تمرکز می‌کنید یا به آن فکر می‌کنید در زندگی شما ظاهر می‌شود. – با فکر کردن به راهی که می‌خواهید همه چیز پیش برود، روز خود را بسازید و شکل دهید، و زندگی شما را عمدا شکل می‌دهد. توقع نیروی مؤثری برای جذب است.

انتظار چیزهایی را داشته باشید که می خواهید، انتظار چیزهایی را نداشته باشید که نمی خواهید. تخیل فرآیند ایجاد تصاویری در ذهن شماست که در آن خود را در حین گوش دادن به آنچه می خواهید می بینید. وقتی تجسم می کنید، افکار و احساسات قوی ایجاد می کنید تا آن چیز را در لحظه تصاحب کنید، و سپس قانون جذب آن واقعیت را به شما باز می گرداند، درست همانطور که در ذهن خود دیدید.

برای جذب پول، روی ثروت تمرکز کنید. وقتی روی کمبود آن تمرکز می کنید، غیرممکن است که پول بیشتری وارد زندگی خود کنید. با خود با عشق و احترام رفتار کنید و افرادی را جذب خواهید کرد که به شما عشق و احترام نشان می دهند. تأثیر درمان رضایت بخش تنها نمونه ای از قانون جذب در شرایط کاری آن است.

وقتی بیمار معتقد است که قرص برای او شفابخش است، آنچه را که به آن اعتقاد دارد دریافت می کند و شفا می یابد. به جای تمرکز بر مشکلات دنیا، توجه و انرژی خود را به اعتماد، عشق، فراوانی، دانش، و صلح همه چیز انرژی است. شما یک آهنربای انرژی هستید، بنابراین هر چیزی را که می خواهید به صورت الکتریکی شارژ می کنید.

و هر چیزی را که می خواهید به صورت الکتریکی شارژ می کنید. بزرگترین راز زندگی قانون جذب است: قانون جذب بیان می کند که دوست داشتن مانند را جذب می کند، بنابراین وقتی به ایده ای فکر می کنید، افکار مشابه را نیز به سمت خود جذب می کنید. با تغییر افکار شما، افکار دارای نیروی مغناطیسی و فرکانس هستند و زمانی که فکر می کنید، آن افکار به کیهان فرستاده می شوند و به صورت مغناطیسی همه چیزهای مشابهی را که در یک فرکانس هستند به سمت آن جذب می کنند. هر چیزی که ارسال می شود به منبع خود باز می گردد.

فیلم سینمایی بزرگ راز

در سال 2006، یک فیلم بلند پیشگامانه راز بزرگ جهان را فاش کرد – راز – و در اواخر همان سال، روندا برن کتابی را منتشر کرد که به پرفروش‌ترین کتاب در سراسر جهان تبدیل شد.

تکه‌هایی از یک راز بزرگ در طول قرن‌ها در روایات شفاهی، ادبیات، ادیان و فلسفه‌ها یافت شده است. برای اولین بار، تمام قطعات راز در یک مکاشفه باورنکردنی گرد هم می آیند که برای همه کسانی که آن را تجربه می کنند، زندگی را متحول می کند.

در این کتاب، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از راز در هر جنبه ای از زندگی خود استفاده کنید – پول، سلامتی، روابط، شادی و در هر تعاملی که در جهان دارید. شما شروع به درک قدرت پنهان و دست نخورده ای خواهید کرد که در درون شما وجود دارد، و این مکاشفه می تواند برای هر جنبه ای از زندگی شما شادی ایجاد کند.

راز حاوی حکمتی از معلمان امروزی است – مردان و زنانی که از آن برای دستیابی به سلامتی، ثروت و خوشبختی استفاده کرده‌اند. آنها با به کارگیری دانش راز، داستان های قانع کننده ای از ریشه کن کردن بیماری ها، به دست آوردن ثروت هنگفت، غلبه بر موانع و دستیابی به آنچه که بسیاری غیرممکن می دانند، به نمایش می گذارند.

خب رسیدیم به انتهای پست که میتوانید بصورت رایگان دانلود کتاب راز را دریافت کنید در قسمت زیر با فرمت pdf .

1 دیدگاه
דירות דיסקרטיות בחולון-israelnightclub

Itís nearly impossible to find educated people in this particular subject, but you seem like you know what youíre talking about! Thanks

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *