دانلود کتاب صبی رایگان طلسمات دعانویسی صبی عیون الحقایق الکبری، معروف به رسومات الشیاطین

اسم کتاب کتاب صبی
فرمت PDF – پی دی اف
نویسنده نامشخص
پسورد  ندارد
موضوع دانلود کتاب صبی رایگان – طلسمات دعانویسی صبی عیون الحقایق الکبری، معروف به رسومات الشیاطین
حجم 61مگا بایت (MB)
منبع  منوجانی
زبان کتاب عربی

دانلود کتاب صبی

کتاب صبی یکی از بهترین کتاب های دعانویسی است که طلسمات قوی در این کتاب نهفته شده است به درخواست خیلی از کاربران تصمیم گرفتیم که دانلود کتاب صبی را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم.

طلسمات صبی یکی از قویترین طلسمهای ما بین کتاب ها است که هر شخصی نمیتواند از این کتاب استفاده کند و برای هر کس کار نخواهد داد استادان واقعی در این فرقه هستند که ۱۰۰ درصد طلسمات صبی برایشان جواب خواهد داد. به هر شخصی اطمینان نکنید که میگوید ما میتوانیم با طلسمات صبی کار انجام دهیم .

صبی کیست یعنی چه؟

مندائیان پیروان یحیای تعمید دهنده و یکی از اقلیت‌های مذهبی ایران، عراق، کشورهای اروپایی و آمریکا هستند. منداییان با نام صبی یا صابئین نیز شناخته می‌شوند، و آنان را با فرقهٔ مغتسله پیوند داده‌اند؛ در حالی که این مکاتب، همگی،آئین های مستقلنداما مربوط به هم به‌شمار می‌روند.

مغتسله فرقه‌ای جداگانه بودند؛ که اساسی‌ترین آئینشان غسل تعمید بود. اما منداییان همان‌گونه که گفته شد، پیروِ یحیی بودند؛ که تعمیددهندهٔ مسیح بود. کیش مندایی در شمار نخستین گنوسی می‌باشد.

در بعضی سنت‌های اسلامی آنان را ستاره‌پرست دانسته‌اند.اما ایشان خود را پیروان یحیای پیامبر می‌دانند؛ و این حقیقت اصلی است.

دین صبی

آنها به خدا و قیامت اعتقاد دارند. برای خود زبان و خط دارند. نماز می‌خوانند و روزه می‌گیرند. آن‌ها روزانه پنج بار نماز می‌خوانند و دارای کتاب هستند و در قرآن نیز نه تنها به اهل کتاب بودن یحیی اشاره شده بلکه در سه آیه نام صبی یا صابئین هم‌تراز پیروان ادیان آسمانی قرار گرفته‌است، مانند سوره حج آیهٔ هفده. نام کتاب منداییان «گنزا رباً» یا «گنج آسمانی» ست که به زبان مندایی از تیره سامی و شاخه آرامی شرقی نگاشته شده‌است. در دین منداییان یا همان صابئین مغتسله که در خوزستان به صبی معروف هستند پنداره‌هایی همانند آنچه در جهان‌بینی زرتشت به چشم می‌خورد وجود دارد، مانند اصالت نور و پاکی آن در برابر تاریکی گمراه‌کننده.[نیازمند منبع] آیین مندایی نزدیک‌ترین دین زنده جهان به آیین مانوی است.

عکس کتاب

در قسمت زیر یک نمونه عکس از طلسمات صبی برای شما قرار داده شده است که یمتوانید مشاهده کنید.

نام کتاب مقدس صبی ها

کتاب مقدس صبی منداییان گنزا ربّا (گنج عظیم) است و به بخش گنزای راست و گنزای چپ تقسیم می‌شود. کتاب‌های شش‌گانه‌ای نیز دارند که عبارتند از:

۱)ادراشا اد یحیی (تعالیم یحیی)؛

۲)قُلِستا (مجموعهٔ قوانین)؛

۳)اِنیانی (نمازها و نیایش‌ها)؛

۴)سیدرا اد نماشتا (کتابِ روانِ آدمی)؛

۵)اِسفَر مَلوشی (دینی یا نجومی)؛

۶)سیدرا اد مَصوَتَا (کتاب تعمید).

manujani یا همان منوجانی پایگاه دانلود کتاب رایگان و خرید کتاب دعا نویسی ، همچین مقاله های رایگان انتشار یافته است ، انواع اقسام کتاب مقاله در این سایت به اشترکا گذاشته شده است.

تاریخچه

پیشتر جمعیت مندایی‌ها که به صابئین یا صبی نیز معروف بودند در خوزستان بیشتر بود و حمدالله مستوفی در نزهت القلوب اشاره می‌کند که: خوزستان سرزمینی‌ست که درو قوم صابیان بسیارند.لایارد در سفرش به ایران از حضور ۳۰۰ تا ۴۰۰ خانوار مندائی در شوشتر و بصره خبر می‌دهد که اکثراً به نقره کاری مشغول بوده و مورد احترام اعراب بودند، اگرچه مقامات وقت ایرانی و عثمانی به شدت آنها را سرکوب می‌کردند. وی همچنین از هویزه به عنوان یکی از محل‌های اصلی سکونت صابئین در گذشته نام می‌برد.

خب کسانی که دنبال کتاب طلسمات صبی بودند ما در این پست این کتاب را قرار داده ایم که میتوانند در قسمت زیر به دانلود کتاب صبی بپردازند.

1 دیدگاه
جوادجباری

ازشمامتشکرم که این علوم رادراختیار مردم قرار میدهید الان خودم گرفتارم به هر دعانویس هم میرم واسه ادم حرف درستی نمیزنن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *