دانلود کتاب کنزالتسخیرات نسخه اصلی و تضمینی ترجمه فارسی

دانلود کتاب کنزالتسخیرات نسخه اصلی و تضمینی ترجمه فارسی

دانلود کتاب کنز التسخیرات یکی از معروف‌ترین کتب در علوم غریبه و طلسمات است که به طور گسترده در ادبیات اسلامی و ادبیات شرقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کتاب به زبان عربی نوشته شده است و حاوی اطلاعات و دعاهای مختلفی است که برای جلب محبت، جلب دولت و ثروت، درمان بیماری‌ها و حفظ امنیت و آرامش استفاده می‌شود.

اما اکنون شما دیگر نیازی به زحمت خواندن کتاب کنز التسخیرات به زبان عربی ندارید، زیرا ما نسخه فارسی این کتاب را به صورت pdf در سایت منوجانی برای شما قرار داده‌ایم. این نسخه فارسی شامل ترجمه دقیق و صحیح متن اصلی کتاب است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با دقت بیشتری از محتوای آن استفاده کنید.

همچنین اگر به دنبال بهترین کتاب‌های دعانویسی هستید، کتاب کنز التسخیرات یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این کتاب حاوی طلسمات و دعاهای مختلفی است که می‌تواند به شما در حل مشکلات و دستیابی به آرزوهایتان کمک کند.

بنابراین اگر علاقه‌مند به علوم غریبه، طلسمات و دعانویسی هستید، حتماً این کتاب را دانلود و مطالعه کنید. اطمینان داریم که با مطالعه این کتاب، به دنباله‌ای جدید از دانش و تجربه خواهید بود که می‌تواند زندگی شما را بهبود بخشد.

برای دانلود کتاب کنز التسخیرات به صورت pdf و دسترسی به سایر کتب و منابع مفید در زمینه علوم غریبه و طلسمات، به سایت منوجانی مراجعه کنید. منتظر بازخوردهای شما هستیم و امیدواریم که این منبع مفید برای شما مفید واقع شود.

دانلود کتاب کنزالتسخیرات

دانلود کتاب کنزالتسخیرات یکی از کتب معروف و پرطرفدار در زمینه روحانیت و اعمال روحانی است که بسیاری از افراد به دنبال آن می‌باشند. اما قبل از هر چیز باید به یک نکته بسیار مهم توجه کرد و آن این است که هر کاری که شخص قصد دارد انجام دهد، باید با اجازه یک فرد روحانی یا استاد معتبر باشد.

اشخاصی که تمایل دارند با کتاب کنزالتسخیرات کاری را انجام دهند، باید از نظر روحی و جسمی آماده باشند. این امر غیرقابل انکار است که برای دستیابی به اهداف معنوی و روحانی، باید ریاضتهای طولانی و فرائت قرآن و ذکر گفتن در ساعات روز و عبادت خداوند قادر را انجام داد.

پس از گذراندن این مراحل، فرد درون خود یک انرژی و قدرت عجیب و ناشناخته را درک خواهد کرد و حس قدرت در خود را تجربه خواهد کرد. این فرآیند باعث هماهنگی روح و جسم می‌شود و به فرد قدرت درک ناشناخته‌ها و انجام اعمال روحانی را می‌بخشد.

بنابراین، دانلود کتاب کنزالتسخیرات یک گام مهم در جهت رشد و توسعه روحی و معنوی افراد است. اما باید به یاد داشت که این کار نیازمند آمادگی و تمرین طولانی است و بهتر است این مسیر را با راهنمایی یک مربی ماهر طی کرد. به این ترتیب می‌توانید از مزایای این کتاب بهره‌مند شوید و به سمت رشد و پیشرفت روحانی خود حرکت کنید.

ابطال سحر مأکول و مشروب ((خوردنی و آشامیدنی ))و رفع عوارض

دو رکعت نماز بخوانید و ثواب آنرا به آقا امام زمان هدیه نمایید
هفت بار سوره توحید بخوانید و ثواب آنرا به بانو حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هدیه نمایید
قبل عمل چهارده صلوات و بعد عمل چهارده صلوات با عجل الفرجهم بفرستید
با محلول روحانی
روی کاغذ سفید بدون خط
بخور طیب در هنگام نگارش روشن کنید
صرف العمار انجام دهید
ساعت سه و روز سعد خالی از نحوست مانند قمر در عقرب ایام نحس سال یا محاق
خانم ها در ایام عذر شرعی شروع نکنند
دو عدد از این لوح شریف را نوشته و یکی در آب پاک ..آب باران …آب نیسان یا زمزم بهتر است نبود آب را بجوشانید و محوه کنید … هفت روزی روزی دو بار یک بار صبح ناشتا و یک بار شب قبل خواب از این آب بنوشید
هر روز سوره یاسین بخوانید
جهت تقویت و اجابت قوی تر این لوح شریف هر روز آیه ۱۰۲ سوره بقره را در بین الطلوعین به همراه خواندن سوره یاسین انجام دهید.

چند نمونه عکس کتاب کنز التسخیرات

قبل از عکس از دانلود کتاب کنز التسخیرات متن را قرار خواهیم داد و در زیر متن عکس از کتاب قرار داده ایم که میتوانید مشاهده کنید.

استخدام وتسخير ملک عاینه(دختر ملک الاحمر) : در کتاب کنزالتسخیرات

کتاب کنزالتسخیرات ، در این بخش میپردازیم از محتویات درون کتاب که در تیتر استخدام و تسخیر ملکه عاینه دختر ملک الاحمر است.

اگر میخواهی که ملک عاینه را مسخر خود کنی در کتاب تسخیرات را باز کنید و به صفحه استخدام و تسخیر ملک عاینه بروید و شما باید که باطهارت کامل درمکانی طاهر وتميز (اتاقی) در مندل نشسته پس این اسماء رابر کف دست راستت نوشته منتها اسماءرا کلمه کلمه حرف به حرف نوشته اسماء اینست:

( بلعشاقش ديموج احضرى ياعاينه بنت الاحمر الليلة ) سپس بخورات روشن نموده لبان ذكر وتخم گشنیز سپس کف دستت را بالای بخور گرفته و این عزیمت را بیست و یک(۲۱)مرتبه میخوانی تا اینکه ببینی ملکه ای بسیار زیبا که جلوی تو حاضر شده سپس به اوسلام کرده او جواب سلام دهد و با او عهد و پیمان بسته وکدرمز گرفته تادروقت حاجت بکارآید .

عزیمت اینست:

بسم الله الرحمن الرحيم بطد۲ بکهوش ۲ طغریوش ۲ بصبطغوش ۲ بکشالش ۲ هاشول۲  أقسمت علیکی بحق الاسم الذي أنزل على الصخرة الصماء فتفتت وعلى

کتاب کنزالتسخیرات ، استحضار واحضار دختران پری: (ازبنات ملک داغر)

جهت احضار وتسخیر ملک مشرفه دختر ملک داغر مجرب وصحیح است که این طلسمات را در کتاب کنزالتسخیرات میتوانید یافت کنید هر گاه اراده کردی این پری را حاضر کنی بخوان این عزیمت شریفه را هزار(۱۰۰۰)مرتبه درشب یکشنبه وبخور لادن سفید وسندروس میسوزانی ودرعدد آخر میبینی که دختر پری زیبای جلوی تو حاضر شده بعدازسلام واحترام با این پری عهد و پیمان بسته واین پری در خطف کردن اشیاء واجسام وجلب ومحبت وتهييج وجلب نفقه به شما کمک میکند اگر دراولین روز حاضر نشد سرد نشو واین عمل را تا ۳ الی ۷ روز ادامه بده حتما حاضر میشود در خدمت شما وعهد بسته مسخر میشود باذن خداوند ذوالجلال با اجازه استاد عزیمت اینست.

بسم الله الرحمن الرحيم

ملهوش ۲ هیوش۲ شلشلوش۲ مشطلوش۲ انیطوش فيهطوش مشطلوش۲ اجیبنی احضری ایتها الملكة مشرفه بحق هذه الأسماء عليكي الوحا العجل الساعه » .

انصراف: سلسل کنسل نسل انصرافی ایتها الملكة اديت الامانه وبلغني المامول والمقصد بورک فیکی وعلیکی

احضار موکل جن و ارواح :

یک چوب گردو را بر میداری وسه(۳)میخ در آن میکویی یکی بالا و دوعدد پایین به شکل مثلث ویک پای خود را روی آن میگذاری وپای دیگر را روی زمین میگذاری ومی نشینی وشروع به خواندن سوره توحید میکنی تاهفت(۷)مرتبه ونیت میکنی که چه کسی احضار شود اگر جن راخواسته باشی باید روی زمین را نگاه کنی وسرت را بالا نبری فقط روی زمین را نگاه کن وسوره توحید بخوان اگر موکل را خواستی گوشه طرف چپ اطاق را نگاه کن حاضر میشود وهرسوال داری میپرسی البته روبه قبله متن کامل بعد از خرید کتاب میتوانید مشاهده کنید.

این متن رو در تصاویر زیر از کتاب تسخیرات رو هم میتوانید مشاهده کنید.

استخدام ملک أبوديباج

جهت تسخیر این موکل (ملک قرآنی) که این ملک بسیار عظیمی است و در تمامی علوم غریبه مسلط میباشد در جلب اخبار ، اظهار سارق ، احضار غایب و مسافر ، احضاره – زاد و… واین ملک بسیار قدرتمند میباشد مدت این تسخیر هفت (۷) روز میباشد واینمدت را باید روزه باشی وترک کامل حیوانی بکنی و با طهارت کامل باشی و در مکانی طاهر و تمیز در هرشب در نیمه شب این عزیمت را هزار(۱۰۰۰) مرته میخوانی و در هر صد(۱۰۰) مرتبه حضور این ملک را میخواهی . این تے

حتما ا حتما با اجازه استاد عامل و مرشدی انجام دهید و الا خطر هلاکت وجنون وقتی ملک ابودیباج حاضر شد بعد از عزت احترام و سلام با او عهد و پیمان بسته که در تمامی علوم تورا یاری میکند

انشاءالله تعالى

عزیمت اینست

بسم الله الرحمن الرحيم أجب يا أبا عامر ملک القرائن أقسمت علیک به هلطف(۲) سلیطیع(۲) هلكف(۲) ينشلكيع(۲) علطف(۲) هلطف(۲) اشماطون(۲) اطون(۲) اصلون(۲) بهیکش(۲) مهکش(۲) یوقش(۲) تبارک الله العظيم أجب يا أبا عامر ملک القرائن بحق هذه الأسماء علیک سبحان الله القريب المجيد سبحان الله القوى الفاعل اقتربت الساعة وانشق القمر وقعت الواقعه وجاء

متن بالا از کتاب کنزالتسخیرات بطور نمونه در تصویر پایین درج شده است که کیفیت مناسبی دارد و مناسب چاپ است.

همانطور قبل از اینکه دانلود کتاب کنزالتسخیرات را قرار دهیم یکم در مورد این کتاب و چندین صفحه از روی کتاب گرفته ایم که برای شما در قسمت بالا قرار دادیم انشالله که مورد پسند و رضایت شما کاربران عزیز شده باشد.

نوشتن عریضه و نامه به حضرت موسی بن جعفر علیه السلام برای رفع مشکلات و گرفتن حاجت در کتاب کنزالتسخیرات

هرگاه اتفاق ناگواری پیش بیاید و یا آنکه مشکل بزرگ و مهمی برای شما یا هرکس پیش بیاید و از حل آن عاجز باشید با اکتفا به یکی از ائمه و نوشتن عریضه؛ عرض حال خود را به پیشگاه امام می کنید و از او درخواست کمک و حل نمودن مشکل خود به اذن خدا می کنید.وبعد از مدتی شما متوجه جواب عریضه خودتان می شوید و این عمل را باید با اعتقاد کامل انجام دهید.و بعد از حل شدن مشکل خود ؛ چیزی را یا پولی را به نیت آن امام به فقیر هدیه می کنی بابت تشکر و قدردانی از آن امام فراموش نشه

مسائلی چون زیر می‌توان استفاده نمود :

اختلاف
شفای بیمار
خلاصی زندان
پیدا شدن گمشده
طلب فرزند

وقتی که عریضه خود را به همراه مشکل خود نوشتید آنرا به امامزاده ای که به جد آن امام میرسد و در نزدیکی شما می باشد بیاندازید

بسم الله الرحمن الرحمن

السلام علیک یا موسی بن جعفر علیه السلام

اللهم انی اسئلک بحق ولیک موسی بن جعفر الا عافیتنی فی جمیع جوار خیر ما ظهر منها و ما بطور و دفعت عنی جمیع الا لام و الاسقام یا جواد یا کریم

و نیز باید طالب ۷ جلد قرآن مجید به مسجد و یا مکان مقدسی هدیه کند و نیز ۷ نذر کرده و به هفت نفر سید سادات موسوی هدیه کند و فردای آنروز یا آنشب را روزه بگیرد.

ای بنای حرم عدل و امان را بانی
وی ز رخسار تو آفاقْ همه نورانی

که گمان داشت که با آن همه تشریف و جلال
یوسف فاطمه یک عمر شود زندانی؟

فهرست کتاب کنزالتسخیرات

در قسمت زیر قبل از اینکه بخواهیم طلسمات دعانویسی دانلود کتاب کنزالتسخیرات را قرار دهیم فهرستی از این کتاب برای شما قرار داده ایم که میتوانید مشاهده کنید.

  • ریاضت تسخیر الله الصمد
  • تسخیر و تخضیر جن توسط قسم سلیمانی
  • تسخیر خادمی از جن برای رفع حاجات
  • استخدام صحیح خادم ایه الکرسی
  • تسخیر خادم سوره قدر
  • تسخیر خادمی از جن
  • اخضار جن به شکل پرنده
  • روش تسخیر خادمان مسلمان سوره رحمان ، ق و صافات
  • احضار فوری خادم
  • دعوت صحیح موکلین آیه الکرسی
  • دعوت موکل جلیل القدر سوره مبارکه والشمس و الضحاها
  • دعوت اسم شریف الخبیر
  • دعوت اسما شریف یا باسط یا ودود
  • استخدام اسم مبارک هادی
  • حرز احتجاب
  • حرز و حجال حضرت سلیمان (ع) کشیدن مندل (حصار)
  • طریقه حصار نشستن (مندل نشینی) چند نمونه مندل
  • روش اصراف مکان و عودت اصراف المکان
  • فعالسازی چشم سوم (چاکرای ششم) روش دیگر باز کردن چشم سوم
  • روش باز کردن چشم سوم
  • تسیخر آیه مبارکه قل لوکان البحر… برای کشف اسرار و کنوز
  • ریاضت بسیار نیک
  • تسخیر موکل الله الصمد
  • تسخیر جن صغیر(احضار برای گرفتن کمک/۹
  • تسخیر غزیمه مشرفه(چهارگانه) تسخیر ارواح اما تسخیر پریان
  • تسخیر بی وهم و بی مندل
  • تسخیر موکل سوره کوثر
  • روشی دیگر برای دیدن موجودات نامرئی فتح حجاب روحانی و رویت ارواح برای تقویت نیروهای باطنی
  • بازشدن چشم و گوش روحانی
  • اسرار اسم یادائم و استخدام خادم آن خواص ذکر یا احد
  • استخدام جن
  • دعوت حدام سوره مبارکه فتح
  • دعوت خادم اسم شریف مالک الملک
  • دعای تحصین
  • پراکنده کردن جن ها و انصراف اجنه دعوت شده
  • موفقیت در اعمال روحانی
  • موفقیت در تسخیرات و تعویذات
  • حجاب اقطار
2 دیدگاه
حسین

دانلود رایگان کتاب دعانویسی

اسد الله

سلام من یک دوعا نویس کار دارم

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *