کتاب دعا نویسی

کتاب اوفاق و الواح و طب اسلامی و اوراد و ادعیه و طلسمات

کتاب اوفاق و الواح و طب اسلامی و اوراد و ادعیه و طلسمات

در این پست از سایت منوجان کتاب اوفاق و الواح و طب اسلامی و اوراد و ادعیه و طلسمات را برای شما عزیزان قرار دادیم . مجموعه رسائل مختلف در باب اوفاق و الواح و طب و اوراد و ادعیه کتابی کامل و جامع در زمینه طب اسلامی و دعاها و طلسمات مختلف و همچنین مباحثی کامل در زمینه علم اوفاق و الواح می باشد …

manujani یا همان منوجانی پایگاه دانلود کتاب رایگان و خرید کتاب دعا نویسی ، همچین مقاله های رایگان انتشار یافته است ، انواع اقسام کتاب مقاله در این سایت به اشترکا گذاشته شده است.

یکی از میاحث بسیار شیرین ممتّع علوم غریبه ، فنّ اعداد و اوفاق و الواح است که مشتمل بر مطالب صحیح دقیق ریاضی است. و اگر این علم را جز این فایده نبود که موجب تشحیذ ذهن برای علوم ریاضی است ] باز [ هم شایسته ی توجّه بود. و شاید اصل تأسیس این علم از طرف عقلا و حکمای بزرگ به همین منظور بوده است که خواسته اند از طریق خواص اعداد و الواح توجه مردم را به فنون ریاضی سوق داده باشند. ـ چه منشأ بسیاری از علوم شریفه ،عقاید ساده و خرافی عامّه ی مردم بوده است. که چون اکثر به خرافات و افسانه ها معتقد ند ، پیشوایان قوم از این خصیصه استفاده کرده و بشر را به طریق علوم و معارف حقیقی انداخته اند.

مشخصات کتاب اوفاق و الواح:

نام کتاب: مجموعه رسائل مختلف در باب اوفاق و الواح و طب و اوراد و ادعیه های مختلف (به زبانهای فارسی و عربی)

فهرست مطالب کتاب اوفاق و الواح :

رسائل مختلف علوم غریبه
در باب اوفاق و الواح
در باب طب و طب اسلامی
انواع ادعیه و اوراد و طلسمات مختلف
و صدها مطالب دیگر….

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا