دانلود کتاب هفت قدرت نسخه اصلی و تضمینی

دانلود کتاب هفت قدرت نسخه اصلی و تضمینی

دانلود کتاب هفت قدرت نسخه اصلی و تضمینی ، pdf کتاب دعای هفت قدرت ، امروز در سایت منوجانی که منبع دانلود کتاب رایگان همچن خرید و فروش کتاب های نایاب و دعا نویسی است ، میپردازیم به کتاب هفت قدرت ، در کل کتابهای زیادی بنام هفت قدرت را بفروش میرسانندکه نسخه اصلی این کتاب کلی وجود ندارد و سر زبان ها قرار گرفته شده است ، امروز ما بجای اینکه هفت قدرت را برای شما قرار دهیم که اصلا وجود ندارد کتاب های دیگری را برای شما در مباحث علوم غریبه معرفی و پیشنهاد می دهیم.

دوستان و کاربران عزیز سایت منوجانی کتاب هفت قدرت بکی در این جهان وجود ندارد ، که ما کتابهای پیشنهادی را در قسمت بالا برای شما قرار داده ایم که بر روی هر کدوم از کتابهای انتخابی منتقل میشید به خود فایل و گزینه اول که نوشته شده کتاب دعا نویسی کلیک کنید میرید به مجموعه کتاب ها که یک نمونه از پکیج های کتاب های علوم غریبه است.

قسمت پایین یکم در مورد جادو و .. هم تعریفی کنیم شاید برای خواننده جالب باشد.

فرد قربانی با وجود رعایت بهداشت فردی و استفاده از اسپری و مواد خوشبو کننده، باز هم دچار تعریق زیاد و بوی بد بدن و دهان می شوند. علت این امر معمولا وجود یکی از انواع نفرین های جادویی ، است.
بوی_بد_بدن، برگرفته و حاصل همان انرژی ها و آلودگی های جادویی است.

جادوگران در برخی از بسته های جادواز مواد متعفن و بدبو مانند لاشه ی حیوانات و پرندگان، ادرار و مدفوع انسان یا حیوان، خون و … استفاده میکنند که بوی بد این مواد طی یک فرایندی وارد بدن انسان میشود . همچنین برخی از موکلین جادو و طلسم از نوع کثیف و بد بو هستند. که هنگام ورود به بدن انسان یا همنشینی با او، منجر به تاثیرپذیری انسان و دریافت بوی بد و نامطبوع خواهد شد. و تا زمانی که این عامل ماورایی در بدن وجود داشته باشد، بوی بد نیز احساس خواهد شد.

4 دیدگاه
Ebi

دانلود تمیشه که. گرفتی مارو

admin

سلام وقت بخیر دوست عزیز
انگار مطلبی که در مورد کتاب هفت قدرت نوشته شده است را مطالعه نکردید.
همونطور که اشاره شده کتابی با این نام کلی وجود ندارد که لینکی برای دانلود کتاب قرار بدیم.

حکیم مواودی

عالی

امین حسنزاده

عالیه مطالب

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *