دانلود کتاب میراث زرین نسخه اصلی و تضمینی

دانلود کتاب میراث زرین نسخه اصلی و تضمینی

دانلود کتاب میراث زرین

دانلود کتاب میراث زرین،در دنیای امروز، اطلاعات و دانش در دسترس همه قرار دارد و از آنجا که تکنولوژی پیشرفته ای داریم، دسترسی به این اطلاعات نیز بسیار آسان شده است. یکی از روش های محبوب برای دستیابی به اطلاعات و دانش، مطالعه کتاب هاست. اما گاهی اوقات کتاب هایی که می‌خواهیم بخوانیم، در دسترس ما نیستند و یا نمی‌توانیم آنها را به راحتی پیدا کنیم.

اما حالا با وجود اینترنت و فضای مجازی، دسترسی به کتاب های مختلف بسیار آسان شده است. یکی از کتاب هایی که ممکن است علاقه‌مند به خواندن آن باشید، کتاب “میراث زرین” است. این کتاب در مورد زرین گنج و دفینه گذاری، نشانه های گنج، علائم شناسی سنگ های حفره و علائم کامل و رائج علوم باستانی است.

در این کتاب، شما می‌توانید رازهایی از دنیای باستانی کشف کنید و با رمزگشایی علائم و نشانه های مختلف، به دنیایی جدید و جذاب وارد شوید. این کتاب به شما امکان می‌دهد تا در حین حفاری و کشف دفینه ها، بهترین تله ها را برای پیدا کردن گنج ها و دفینه ها بیاموزید.

یکی از ویژگی های بارز این کتاب، امکان دانلود آن به صورت pdf است. این به این معناست که شما نیازی به نسخه چاپی کتاب ندارید و می‌توانید آن را به راحتی در گوشی خود داشته باشید و هر زمان که بخواهید از آن استفاده کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد که همیشه و همه جا به این دانش دسترسی داشته باشید و به راحتی به آن مراجعه کنید.

بنابراین، اگر به دنبال یک کتاب جذاب و آموزنده در زمینه میراث باستانی هستید، کتاب “میراث زرین” را حتماً بخوانید. این کتاب با مطالب جذاب و رمزگشایی های مختلف، شما را به دنیایی جدید و مهیج خواهد برد. از طریق دانلود pdf این کتاب، می‌توانید به راحتی به این دانش دسترسی پیدا کنید و از آن بهره‌مند شوید.

برای دیدن مکان دفینه در خواب: میراث زرین

باید از هر کسی و تنها در مکانی برای خودتان انتخاب کنید به مدت سه روز در زمانهای خواب به استثنای روزه و ریاست آیات که در زیر نوشته شده است خوانده شود و از زمان به زمان روزانه پیشرفت می کنید و حقیقت روشنتر می شود.کتاب درخت عود همراهتان باشد وبخور کنید در طول مراحل پایانی اعتکاف در شب سوم در رویایتان که نباید مطلقا به هیچ کس بگویید و مکان یک دفینه نشان داده می شود یا در رحمت ثروتی باز می شود این یک بابی در دانلود کتاب میراث زرین است که یمتوانید با داشتن این کتاب بهره های زیادی را ببرید.

اسماء و آیاتی که باید خوانده شود:

اللهم يا كريم يا وهاب يا ذا الطول يا غنى يا معنی یا منعم يا كافي” اللهم ربنا انزل علينا مائدة من السماء تكون لنا عيدا لأولنا وآخرنا وآية منك وارزقنا وانـت خیر الرازقين

بات شکستن انواع طلسمات در کتاب میراث زرین

من باب طلسمات کتاب میراث زرین دفاین آورده اند که این اسماء موکلان دفاین زمین می باشد و آنجا که گمان دفینه رود این اسما را بخواند و بعد شروع به کار کند:

هو هذا الاسماء بسم الله الرحمن الرحيم يا عمطائیل یا عمفاطیل یا مصطلاطیل با عطفائیل یا طوحرئیل یا امرصیل افحسبتم انما خلقناكم عبثا و انكم الينا لا ترجعون

من باب زرین طلسم دفاین آورده اند که هر گاه طلسم آب باشد ۷۰ مرتبه این آیه را بر مشتی از خاک موضع بردارد و بخوانند و بر آن موضع بپاشند طلسم برطرف گردد: با ارض ابلعی تا ظالمین

هر گاه طلسم آتش باشد بر مشتی از میراث خاک موضع ۷۰ بار این آیه را بخواند کتاب:ان قلنا یا نار کونی بردا و سلاما على ابراهيم و ارادوا به کیدا فجعلناهم الأخسرين

زرین هرگاه طلسم رعد و برق باشد ۷۰ مرتبه این آیه را بر خاک موضع بخواند: سبحانه و يسبح الرعد بحمده و الملائكه من خيفته ی هرگاه طلسم مار باشد ۷۰ مرتبه این آیه را بر خاک موضع بخواند :قالقتها فاذا هي حيه تسعى قال خذها و لا تخف سنعيدها سيرتها الاولى

هرگاه طلسم ماهی باشد این آیه را ۷۰ مرتبه بر خاک موضع بخواند:قال ارایت اذ اوینا الا الشيطان ان اذكره و اتخذ سيله في البحر عجا ت الحوت و ما انسانه

قبل از تمامی اعمال بالا این عمل را انجام دهد وبعد اقدام به برطرف نمودن طلسم کند.

روشهای شکستن هر گونه سحر و طلسم دفینه دار

در اینجا در مورد روشهای شکستن سحر و طلسم در دفینه را برای شما شرح داده است در کتاب میراث زرین ، در مکانی که دارای دفینه است و بر شنی که حرکت می کند و آن شن نیز برای هلاک کردن تو اگر بالا بیاید این تصویر را بر

یک لوح یا صفحه شیشه ای رویش بنویس:

و ج م
س ن ع
ه ی ن

شیشه را با کالسونیه و لادن بخور بدهید . دیگر بعدا بر آن مکانی که شن آمده لوح شیشه ای را میگذارید .کتاب به قدرت و قوت الهی شن باطل می شود.

به میراث مکانی که حفاری زرین شده است یک ستاره ۷ گوشه بخراشید و در میان بزرگترین اثنای حفاری بمانید و اجنه های موکل را بدانید روشی دیگر ۷ عدد سدر سبز رنگ که در مابین دو تا سنگ باید بگویید بر آبی ۲ لیتری قرار داده و ۷ بار کتاب آیت الکرسی ، سوره های کافرون ، اخلاص ، فلق و ناس خوانده می شود و به مکان طلسم شده باید پاشیده شود آیه ۸۱-۸۲ سوره یونس ، سوره طه آیه ۱۱۸-۱۲۲ را بر آب بزرگی بخوان و اگر بر آن مکان پاشیده شود طلسم شکسته خواهد شد.

سوره یاسین را ۲۱ بار برمکان دفینه خواندن موجب شکست طلسم میشود.

یک پیشنهاد بزرگ: سوره فاتحه الكتاب ، آيت الكرسي واخلاص ، فلق و سوره نصر را ۷۰ بار بر مکان دفینه خوانده شود.

یک دستور العمل قوی: سوره فاتحه الکتاب ۳۳ بار بر مکان طلسم شده خوانده شود.

دستور العمل مهم سوره بینه را بر یک تشت آب خوانده شده و بر مکان طلسم باشید.

یک عمل قوی: برگ لورل را بخور داده و ۷ مرتبه سوره اخلاص را بخوانید.

روش صحیح حفاری قبر در کتاب میراث زرین گنج یابی و دفینه :

در این موضوع میپردازیم به روش صحیح حفاری کردن قبر که بطور صحیح با دانلود کتاب میراث زرین این آموزش رو دنبال می کنیم ، در گذشته ما گورستانهای دسته جمعی نیز داریم که متعلق به افراد مریض است. در جاهایی که وبا یا طاعون میآمده جنازه افراد را به صورت دسته جمعی دفن میکردند. در همینجا یک مطلب بسیار مهم را برایتان بگویم و آن اینکه کسانی که قبری را میشکافند خیلی باید مواظب باشند.

و بفهمنه که جنازه مریض هست یا نیست و حتماً باید استخوان شناس باشند و یا بتوانند استخوان اشخاص مریض را از استخوان افراد سالم تشخیص دهند تا با مشکلی مواجه نشوند. همیشه وقتی میخواهید قبری را باز کنید حتماً از دستکش و ماسک حسابی استفاده کنید.

همیشه در کتاب حفاری تپه ها مکان ها میراث را بصورت دایره وار حفاری نکنید زرین به بد بصورت مربع یا مستطیل خواهد بود و در صورتی که بخواهید به اعماق بیشتر نیز حفاری کنید این حالت دایره واری و گرد در حکم تله برای شما عمل خواهد کرد و روی سرتان فرو خواهد ریخت پس بصورت مربع یا مستطیل اصول کاری درست حفاری می باشد. جنازه هایی که در غارها و ذاغه ها میباشد و جنازه هایی که در صحرا میباشد و جنازه هایی که در کوهستانها میباشد از نظر ماهیت کاملا با هم متفاوت است.

هر قبرستان و هر کوری دارای اموال نمیباشد. چون بسیری از مردم فقیر بوده اند و بدون اموال دفن میشدند. در هر قبرستان تعدادی قبر سلطانی وجود دارد که دارای اموال میباشند که باید نتوانید آنها را تشخیص دهید و از روی بعضی شواهد تشخیص آنها امکان پذیر است .

اکثر میراث گورستانها در سینه کشی ها و کنار رودخانه ها میباشد. در بسیاری از قبرستانها یک چهار طاقی نیز میباشد که نشان میدهد در میان آن چهار طاقی شخص مهمی فوت کرده است و اکثرا دارای اموال میباشند.

در حین حفاری قبرستان معمولا با توجه به نقطه ثابت زرین حفاری ممکن است چشم انداز بالاترین قبر را جدیدتر و یا پایین تمرین را قدیمی تر فرض کنیم، این مساله بسیار گمراه کننده است. چرا که ممکن است میراث قبرستان در زمان حیات خود بصورت یک برجستگی تپه مانند بوده و قبور در دامنه ها با شیب های متفاوت از هم کنده شده و جدید ترین قبرها

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *